Gå til innhold

Sant at man må gå på AP i minst 6 mnd for å vite effekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man tar det for bipolar så kan det være at man tenker så lang tid for å se om det er en bedring i antall svigninger og det må man jo måle over noen måneder. Selv har jeg gitt Litium ett år på å vurdere om det er noe jeg skal gå på. Da vil jeg etter ett år evaluere hvordan svingningene har vært i forhold til før. Selv om jeg følte meg bedre på den alt etter en måned så må en se på effekten over tid for å vite om den faktisk funker. 

Endret av Glitter

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er AP? Jeg tok cipralex og kjente effekt etter 3 uker. Da forsvant angsten

Anonymkode: 43368...be0

Siterer meg selv, men det er anbefalt å stå på det i minst 6 mnd når man starter opp med dette, fordi kroppen skal komme inn i rytme og for å unngå tilbakefall. Sikkert det psyk mente ? 

Anonymkode: 43368...be0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...