Gå til innhold

Hvordan finner dere ro?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hørte den nå, trodde du mente brother i arms. Jeg har tre jeg liker best. Walk of life hører jeg på når jeg skal komme i stemning. 

Anonymkode: 2764c...73d

Ja, Walk of Life lager god stemning. Vi hørte på den på VGS i gymtimen, husker jeg. Kjekk å trene til.

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Ja, Walk of Life lager god stemning. Vi hørte på den på VGS i gymtimen, husker jeg. Kjekk å trene til.

Hehe morsomt at vi har forskjellige minner med den. Pappa danset med meg på armen og det var nok sånn jeg ble introdusert med den når jeg var liten. Så jeg er og vokst opp med den. 

Vhanja skrev (1 time siden):

Jeg elsker også de sangene med Scorpions (med "Here I am" så tenker du kanskje på "Send Me An Angel"?) og Dire Straits. Musikk er så givende og emosjonelt. ❤️ 

Ja mente send me an angel. :) Det er virkelig det! Jeg skjønner ikke folk som mamma som ikke har den type utbytte av musikk. Som ikke blir rørt av gode tekster, melodier, gitarspill etc. Hun hører på musikk som hun liker tonen til uten at hun blir beveget. Jeg synes det er rart jeg. 

Endret av Glitter
Glitter skrev (7 timer siden):

men planen er å komme meg ut i litt jobb etter rusbehandling. :)

Planlegger du der flere bein å stå på, eller satser du alt på det ene beinet (jobbspesialisten)? Hva f.eks. med også å undersøke mulighet med hva som finnes av andre tilbud, f.eks. Fontenehus? De kan også bistå med å få folk ut i jobb, mener jeg å ha lest. En liten tanke for at du kan stå stødigere...

Glitter skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner ikke folk som mamma som ikke har den type utbytte av musikk. Som ikke blir rørt av gode tekster, melodier, gitarspill etc. Hun hører på musikk som hun liker tonen til uten at hun blir beveget. Jeg synes det er rart jeg. 

Haha, da er jeg en slik du ikke forstår deg på. Men det er fordi jeg ikke klarer å nyte sanger - jeg går rett inn i modus hvor jeg analyserer enhver strofe og klang i sangen. Jeg klarer ikke å nyte helheten og "se" den fra avstand.

Har du tenkt på å ev. lære deg å spille et instrument? Gitar, fløyte, piano/keyboard m.m.? Det finnes også noe som heter Folkeuniversitetet - mulig du kan undersøke hva de har å tilby?

Jeg kom også på at for ett år eller to siden, drev du og bakte rundstykker. Hva med noe slikt? Jeg liker å lage en del mat samtidig som jeg hører på lydbok eller podcast...

Eva Sofie skrev (33 minutter siden):

Planlegger du der flere bein å stå på, eller satser du alt på det ene beinet (jobbspesialisten)? Hva f.eks. med også å undersøke mulighet med hva som finnes av andre tilbud, f.eks. Fontenehus? De kan også bistå med å få folk ut i jobb, mener jeg å ha lest. En liten tanke for at du kan stå stødigere...

Haha, da er jeg en slik du ikke forstår deg på. Men det er fordi jeg ikke klarer å nyte sanger - jeg går rett inn i modus hvor jeg analyserer enhver strofe og klang i sangen. Jeg klarer ikke å nyte helheten og "se" den fra avstand.

Har du tenkt på å ev. lære deg å spille et instrument? Gitar, fløyte, piano/keyboard m.m.? Det finnes også noe som heter Folkeuniversitetet - mulig du kan undersøke hva de har å tilby?

Jeg kom også på at for ett år eller to siden, drev du og bakte rundstykker. Hva med noe slikt? Jeg liker å lage en del mat samtidig som jeg hører på lydbok eller podcast...

Vi har ikke fontenehus eller tilsvarende i min by. Men han virket veldig grei han jobbspesialisten. 

Det hørtes litt slitsomt ut å analysere musikken på den måten. Jeg tolker tekstene, men tror det blir noe annet. 

Det er lenge siden jeg har bakt. Kunne jo gjort det. 

Annonse

Glitter skrev (1 minutt siden):

Vi har ikke fontenehus eller tilsvarende i min by. Men han virket veldig grei han jobbspesialisten. 

Det hørtes litt slitsomt ut å analysere musikken på den måten. Jeg tolker tekstene, men tror det blir noe annet. 

Det er lenge siden jeg har bakt. Kunne jo gjort det. 

Kan du ikke flytte til en by som har det? 

AnonymBruker skrev (På 23.8.2023 den 8.12):

Hva gjør du med bildene etterpå? Mange av dem er pene men jeg vet det er beroligende. 

Jeg rammer dem inn. Men nå har jeg flotte malerier på veggene fra før av som jeg vil ha, så da kan det bli f.eks små kaffebilder til kjøkkenet. med kaffemotiv altså. Eller noen harepuser til påske. Men mest av alt er der mye julemotiv, og da kan jeg ha det oppe i desember , bytter ut maleriene mineakkurat da. Mren pass på at med små bilder bør motivet være enkelt uten for mye små detaljer. Og så må en avgjøre om en vil ha firkanta eller runde driller. (perler) Runde er lettere å legge, men de med firkanta blir vel finere. men jeg lager også mye småprosjekt. Costere til jul, påske og ellers. Notisbøker til venner og meg selv. Veldig kjekke gaverw. Nøkkelringer, speil, Små vesker, lite smykkeskrin. Du trenger en slik penn, litt voks og en pinsett og et tray, brett til drillene. Ofte er alt dette med. Jeg er blitt helt hekta, og det er det beste jeg har gjort for angsten min. Setter på radio, og setter i gang. Nei, prøv folkens:o) På aliexpress er det rimelig også. Og ebay. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...