Gå til innhold

Bør jeg prøve på baby?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
 

Jeg har noen utfordringer per dags dato og jeg trenger noen fleres syn på saken.

For det første har jeg epilepsi og går på medisiner. For å bli gravid må jeg trappe ned på medisinene over 10 uker. Om jeg skulle prøve med en gang er vi først klare i oktober/ november. 
Pga. situasjonen har vi fått beskjed om at dersom det skulle ta lenger tid enn tre måneder å bli gravid vil vi få hjelp. 
 

I tillegg til dette har jeg regulering og vente på kjeveoperasjon. Kjeveortopeden sier hver time at neste gang skal vi ta bilder og sende inn til kirurgen men dette ble utsatt gang på gang. 
Etter innsendte og godkjente bilder vil jeg få time mellom en uke og fire måneder. 

Jeg har ikke snakket med kirurg eller Kjeveortoped om de opererer gravide men jeg tar det som en selvfølge at de ikke gjør det, da dette er en stor operasjon. 
 

I tillegg har jeg endometriose og blodcyster på eggstokkene. Jeg vet ikke om dette vil påvirke hvor lang tid det vil ta å bli gravid. 
 

Jeg er 29 år straks 30 og jeg lurer på hva dere tenker? Bør jeg trappe ned på medisiner nå? Kjeveortopeden min sier vi skal ta bilder 9. september men jeg tviler på at jeg kommer til å skje. Dersom det likevel skjer og jeg får time veldig raskt etterpå har jeg jo likevel enda lenger tid på trappe ned medisiner.

Og dersom vi må vente en stund på operasjon kan det være dumt å stå uten medisiner for lenge. 
Ville dere «kjørt på»? 

Anonymkode: 4303a...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...