Gå til innhold

Hva fyller jeg dagen i morgen med?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva jeg skulle fylle tiden i morgen med. Noen som har noen forslag? Må være noe å gjøre inne fordi jeg er redd for å møte på noen fra jobb om jeg går ut (er syk fra jobb for tiden). Tenkte foreløpig se en koselig serie og tegne litt. Andre forslag?

Anonymkode: 34a69...70b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474704-hva-fyller-jeg-dagen-i-morgen-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så farlig om de på jobb skulle sett deg? Alle som er sykemeldte har et liv utenom selv om jeg skjønner tankegangen din! Hva med å trene litt? Se på you-tube videoer (trening, yoga). Lese litt? Sende sms til en gammel venn? Bake boller eller pizzasnurrer.

Anonymkode: 43bdc...cce

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det så farlig om de på jobb skulle sett deg? Alle som er sykemeldte har et liv utenom selv om jeg skjønner tankegangen din! Hva med å trene litt? Se på you-tube videoer (trening, yoga). Lese litt? Sende sms til en gammel venn? Bake boller eller pizzasnurrer.

Anonymkode: 43bdc...cce

Ja, jeg føler det...Men du har jo rett i at alle sykmeldte har ett liv utenom, så kanskje jeg skulle vurdere gjøre noe utenom huset og... har foreløpig ikke vert sykmeldt mer enn 3 uker da. Takk for tips, trene trenger jeg. Var nettopp på butikken og kjøpte is, sjokolade og potetgull. Uff.

Vhanja skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er vanskelig å gi sånne forslag, fordi folk har så ulike interesser.

Jeg er f.eks glad i å game og gå tur, andre liker ingen av delene. Andre er glad i håndarbeid noe jeg ikke kan fordra. 

Ja, skjønner det. Men jeg er åpen for alt 😊

Hva gamer du? Og hva ville du anbefalt å teste ut?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, skjønner det. Men jeg er åpen for alt 😊

Hva gamer du? Og hva ville du anbefalt å teste ut?

Det kommer helt an på hva slags spill du liker, om du har spilt før osv. Det finnes jo alt fra enkleste kabal på mobilen til komplekse rollespill på PC. :) 

Annonse

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Det kommer helt an på hva slags spill du liker, om du har spilt før osv. Det finnes jo alt fra enkleste kabal på mobilen til komplekse rollespill på PC. :) 

Jeg har spilt veldig lite før, har så vidt prøvd final fantasy, mario kart, sims. Hva heter de komplekse rollespillene? Høres interessant ut 🙂

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har spilt veldig lite før, har så vidt prøvd final fantasy, mario kart, sims. Hva heter de komplekse rollespillene? Høres interessant ut 🙂

Akkurat nå er jeg helt oppslukt av Baldur's Gate 3. Men er kanskje litt dyrt å kjøpe hvis du ikke vet om du vil like det.

Siden du har spilt Final Fantasy, så kan du kanskje forsøke Final Fantasy 14? Det er MMO og jeg tror de har en gratisversjon så du ikke trenger å betale abonnement før du vet om du liker det eller ikke.

Ellers er jeg veldig glad i The Elder Scrolls-serien. TES IV: Oblivion og TES V: Skyrim er jo kjempebra. De har også onlinespill (Elder Scrolls Online) du kan prøve gratis.

Jeg kjenner mest til RPG-spill (rollespill som de nevnt over), men tror et av Sims-spillene er gratis nå? 

Kan være lurt å laste ned Steam og lete der. Er mange spill der som er gratis innenfor mange ulike sjangre, så kan du teste litt og se hva du liker. :) 

Endret av Vhanja
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg lurer på hva jeg skulle fylle tiden i morgen med. Noen som har noen forslag? Må være noe å gjøre inne fordi jeg er redd for å møte på noen fra jobb om jeg går ut (er syk fra jobb for tiden). Tenkte foreløpig se en koselig serie og tegne litt. Andre forslag?

Spis godteri og se på en film. Evt kn du drikke. Så er du edru til du skal sove. 

Anonymkode: abfa5...8e2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...