Gå til innhold

Får man brev med bekreftelse om at de har mottatt henvisning?

Anbefalte innlegg

Jeg ble henvist av psykiater på poliklinikken til somatisk sykehus og til innleggelse på DPS for 2 måneder siden, har ikke hørt noe fra noen av dem. Er det ikke vanlig at man får brev med bekreftelse om at de har mottatt henvisning?

Anonymkode: b0371...5fa

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg ble henvist av psykiater på poliklinikken til somatisk sykehus og til innleggelse på DPS for 2 måneder siden, har ikke hørt noe fra noen av dem. Er det ikke vanlig at man får brev med bekreftelse om at de har mottatt henvisning?

Du skulle fått svar på henvisningen etter 10 virkedager fra de hadde mottatt henvisningen. Så det har nok skjedd en feil her. 

Glitter skrev (Akkurat nå):

Du skulle fått svar på henvisningen etter 10 virkedager fra de hadde mottatt henvisningen. Så det har nok skjedd en feil her. 

Uff, så kjipt. Da må jeg vel få sendt ny henvisning og vente ennå lenger?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uff, så kjipt. Da må jeg vel få sendt ny henvisning og vente ennå lenger?

Ja dessverre. Så kan du ringe og spørre om de har mottatt henvisningen etter en ukes tid. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...