Gå til innhold

Hvordan fungerer det når resepsjonist legger igjen beskjed til behandler?

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med resepsjonist på poliklinikken i går og hun sa hun skulle legge igjen beskjed til behandler om å ringe meg opp igjen, har ikke hørt noe fra henne ennå. Så jeg bare lurer, hvordan fungerer det når resepsjonist legger igjen beskjed til behandler? Leser det de inn på telefonsvarer eller skriver de det inn i ett meldingssystem? Er der en sjanse hun ikke har fått med seg meldingen? Når er det innafor å purre på svar?

Anonymkode: fb84d...38a

Fortsetter under...

Glitter skrev (Akkurat nå):

I Dips som er systemet som brukes her så sender de en elektronisk gul-lapp. Da kommer det opp som en tydelig melding. 

Aha. Skjønner. Men når tenker du det vil være innafor av meg å etterlyse svar?

Glitter skrev (Akkurat nå):

I morgen tenker jeg. :)

Oki, takk for at du deler meningen din. Jeg er så redd for å mase skjønner du, så jeg vil liksom ikke ringe for tidlig heller...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Oki, takk for at du deler meningen din. Jeg er så redd for å mase skjønner du, så jeg vil liksom ikke ringe for tidlig heller...

Ja skjønner det. :)

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

jeg synes du bør gi det minimum 2 dager. Haster det/er det kritisk er det selvsagt noe annet. 

Anonymkode: fee18...c34

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...