AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 Skrevet 23. august 2023 Hva er grunnen til at noen blir bundet og låst inne i flere år grunnet selvmordsfare, som vi kan lese ingen annen tråd her i dag, mens andre får dra hjem dagen etter et forsøk? Kan @kupton svare på det? Anonymkode: 3e6ef...ab8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 Skrevet 23. august 2023 Selvskading. Det var selvskading hun drev med som gjorde at de holdt henne der så lenge. Anonymkode: a084f...7f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvskading. Det var selvskading hun drev med som gjorde at de holdt henne der så lenge. Anonymkode: a084f...7f7 Enda verre og enda mer uforståelig. Anonymkode: 3e6ef...ab8 0 Siter
kupton Skrevet 23. august 2023 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er grunnen til at noen blir bundet og låst inne i flere år grunnet selvmordsfare, som vi kan lese ingen annen tråd her i dag, mens andre får dra hjem dagen etter et forsøk? Kan @kupton svare på det? Anonymkode: 3e6ef...ab8 Grunnen er vel at personene er ulike og sykdomstilfellene er ulike. Etter min mening har en i det ekstreme tilfellet kommet inn i en vond sirkel en ikke kommer ut av. Jeg, og de jeg jobbet sammen med, ville nok valgt en annen vei før vi kom inn i en slik situasjon som det nesten er umulig å komme ut av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.