Gå til innhold

Dersom psykologen gir meg sitt private telefon nummer...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dersom psykologen gir meg sitt private telefon nummer, er det greit for meg å ta det i mot?

Anonymkode: c42ea...02f

Ja. Jeg ringer min hver gang jeg er lei meg. 

Anonymkode: 56c17...cd2

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dersom psykologen gir meg sitt private telefon nummer, er det greit for meg å ta det i mot?

Ja, det er greit. Gjennom årene har en del pasienter fått mitt. Ingen av dem har misbrukt det.

kupton skrev (5 minutter siden):

Ja, det er greit. Gjennom årene har en del pasienter fått mitt. Ingen av dem har misbrukt det.

I hvilke tilfeller tenker du det er greit å ta kontakt? (Skal selvfølgelig avklare det med egen behandler, ble bare nysgjerrig på dine regler rundt det).

Vendi skrev (10 minutter siden):

Jeg fikk privatnummeret til en tidligere fastlege av meg en gang. Hun kunne gi det til meg sa hun, for hun visste at jeg ikke kom til å misbruke det. Hun klarte å "se an" de pasientene hun mente ikke ville misbruke det, og jeg var en av dem. (*skryte skryte* 😇)

Har også fått privatnummeret til både psykiater, terapeut og lege. Har heller aldri misbrukt den tilliten.

Annonse

Everybody skrev (32 minutter siden):

Hvordan kan psykologen ha tid til å snakke med deg hver gang du er lei deg? Om natta også eller?

Ja da ligger henne rett ved min side å passer på meg. 

Anonymkode: 56c17...cd2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...