Gå til innhold

Når man blir innlagt på akuttpost...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

...er det sånn at man bare ringer på ringeklokken til bygget akuttposten ligger på og sier til den som kommer og åpner at man skal innlegges?

Anonymkode: 889c4...aad

Er du alene der? Skal du besøke noen? 

Anonymkode: 2fd1b...502

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du alene der? Skal du besøke noen? 

Skal sannsynligvis innlegges og kommer alene ja. Må ta buss fra legekontoret og til akuttposten.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

...er det sånn at man bare ringer på ringeklokken til bygget akuttposten ligger på og sier til den som kommer og åpner at man skal innlegges?

Når jeg blir lagt inn frivillig så ringer jeg bare på ja. De vet jo da at jeg er på vei. 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Når jeg blir lagt inn frivillig så ringer jeg bare på ja. De vet jo da at jeg er på vei. 

Ja, for fastlegen ringer dem og sier i fra? Du sier når du blir frivillig innlagt, hva når du blir tvangsinnlagt?

Annonse

Ja, for fastlegen ringer dem og sier i fra? Du sier når du blir frivillig innlagt, hva når du blir tvangsinnlagt?

Da kommer man seg ikke inn frivillig alene. Dette sier seg selv! 

Det er akkurat som å møte opp til soning; ja, det er med tvang, men du møter frivillig.

Ja man må jo henvises før man kan dra dit. Ved tvangsinnleggelse blir jeg levert av politi eller ambulanse. Da er det de som ringer på døra. 

GammelLurker skrev (1 minutt siden):

Også jeg ringer. Må innrømme dog, at jeg syntes det var mer spennende å bli hentet av politiet.

Hehe åja. 

Glitter skrev (12 minutter siden):

Ja man må jo henvises før man kan dra dit. Ved tvangsinnleggelse blir jeg levert av politi eller ambulanse. Da er det de som ringer på døra. 

Hehe åja. 

Blir politi og ambulanse med inn også eller går de når de kommer å åpner?

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Blir politi og ambulanse med inn også eller går de når de kommer å åpner?

De går. Eller har opplevd at de blir med inn også, men da har jeg vært rabiat og blitt lagt i belter. Som regel går de bare. 

Annonse

Glitter skrev (3 minutter siden):

De går. Eller har opplevd at de blir med inn også, men da har jeg vært rabiat og blitt lagt i belter. Som regel går de bare. 

Har du vært redd når det har skjedd? 

Har du vært redd når det har skjedd? 

Nei bare sint. En gang lå jeg og kjeftet ukontrollert i 11 timer før rusen slapp taket. En annen gang hylgråt jeg fram til jeg sovnet. Har blitt beltelagt 4 ganger. 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Nei bare sint. En gang lå jeg og kjeftet ukontrollert i 11 timer før rusen slapp taket. En annen gang hylgråt jeg fram til jeg sovnet. Har blitt beltelagt 4 ganger. 

Når vet de når du kan slippes løs igjen? Må du ligge alene i et mørkt rom? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når vet de når du kan slippes løs igjen? Må du ligge alene i et mørkt rom? 

Det er lys på rommet og en skal ha kontinuerlig tilsyn ved beltelegging så det sitter noen i ronmet/i døråpningen. 

Man slippes løs når man har vært rolig en stund og legen sier at man kan løslates. 

Glitter skrev (Akkurat nå):

Det er lys på rommet og en skal ha kontinuerlig tilsyn ved beltelegging så det sitter noen i ronmet/i døråpningen. 

Man slippes løs når man har vært rolig en stund og legen sier at man kan løslates. 

Oi. Men kommer de inn til deg og snakker? 

Glitter skrev (2 minutter siden):

Gjør det ikke veldig vondt? Å skummelt at noen tar tak i deg og presser deg ned i en seng? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...