Gå til innhold

Lære og spå i hendene


Gjest Aztra

Anbefalte innlegg

Gjest Aztra

På en leirskole lærte jeg jeg litt om å spå i hendene. Blant annet litt om alderen, kjærlighetslivet og hvor mange barn jeg kom til å få. Sefølgelig er jo dette bare overtro, men synes allikevel det er gøy og nå vil jeg lære mer! Noen som kan lære meg litt eller vet om noen nettsider det står om å lære å spå i hendene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Å lese i hendene er et gammelt Romani-triks dvs en av sigøynernes måter å tjene penger på. Fra barnsben av lærte jenter å se på bl a folks adferd og kroppspråk, og liste ut opplysninger ved hjelp av formuleringer for så dette og lang erfaring å konstruere en framtid eller fortid. Kvinner er naturlig mye mer observante for disse signalene enn menn. Ikkeno for amatører, men eldre sigøynerkvinner med lang erfaring kan servere temmelig imponerende små show mot betaling. Det står intet å lese i hånden men derimot i folks kroppsspråk, reaksjoner og ulike tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese i hendene er et gammelt Romani-triks dvs en av sigøynernes måter å tjene penger på. Fra barnsben av lærte jenter å se på bl a folks adferd og kroppspråk, og liste ut opplysninger ved hjelp av formuleringer for så dette og lang erfaring å konstruere en framtid eller fortid. Kvinner er naturlig mye mer observante for disse signalene enn menn. Ikkeno for amatører, men eldre sigøynerkvinner med lang erfaring kan servere temmelig imponerende små show mot betaling. Det står intet å lese i hånden men derimot i folks kroppsspråk, reaksjoner og ulike tilbakemeldinger.

Ei jeg kjenner fikk denne meldingen: 'Du liker ikke falske mennesker.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ei jeg kjenner fikk denne meldingen: 'Du liker ikke falske mennesker.'

Ingen bombe, spør du meg. Ganske gyldig for de fleste.

Et annet av triksene ligger i å se på huden inni hånda, hvor bl a trælene sitter, det kan fortelle mye om yrket til vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ingen bombe, spør du meg. Ganske gyldig for de fleste.

Et annet av triksene ligger i å se på huden inni hånda, hvor bl a trælene sitter, det kan fortelle mye om yrket til vedkommende.

Litt sånn etterskuddsvis:

Nei, det var liksom poenget det, da - at 'spådommen' hadde null verdi nettopp fordi den passer alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Litt sånn etterskuddsvis:

Nei, det var liksom poenget det, da - at 'spådommen' hadde null verdi nettopp fordi den passer alle.

Jepp.

Det er nesten skummelt når spådommene stemmer så godt. Hårreisende spør du meg. (spøk :-))

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...