Gå til innhold

Har man med brev fra fastlegen til akuttposten når man blir innlagt der?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henvisningene fra fastlegen har alltid gått digitalt her hos meg, men når jeg har blitt innlagt gjennom legevakten har jeg fått med meg henvisningen i en konvolutt fordi de hadde ikke systemer som snakket direkte med hverandre.

Annonse

Glitter skrev (Akkurat nå):

Min fastlege sender elektronisk, men gir meg også brev av en eller annen grunn. 

Åja, kanskje han vil dobbeltsikre seg? 😅 Har du noen gang lest brevet? Står det bare det man har pratet med fastlegen om?

Anonymkode: d41a5...177

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja, kanskje han vil dobbeltsikre seg? 😅 Har du noen gang lest brevet? Står det bare det man har pratet med fastlegen om?

Ja har lest det. Det står veldig kort fordi jeg er kjent i psykiatrien. Bare noe som at jeg henvises til stabiliserende opphold grunnet kjent psykisk lidelse. Pasienten er i en ustabil/dårlig fase slik at det sees på som hensiktsmessig med innleggelse. 

Glitter skrev (2 minutter siden):

Ja har lest det. Det står veldig kort fordi jeg er kjent i psykiatrien. Bare noe som at jeg henvises til stabiliserende opphold grunnet kjent psykisk lidelse. Pasienten er i en ustabil/dårlig fase slik at det sees på som hensiktsmessig med innleggelse. 

Aha, da har jeg fått oppklart ett mysterium 😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...