Vhanja Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Gjennom mitt liv så har jeg opplevd veldig mange situasjoner og valg. Mange av dem så vil man trekke litt på skulderen og si at "hvis det går, så går det" også bryr man seg ikke så mye om hvilken vei det går. Men så hender det en sjelden gang i livet, at det skjer noe som er så viktig for en at det å feile ikke er et alternativ. Dette er en overbevisning som er så sterk at den som regel bare skjer noen få ganger i løpet av et liv. Jeg personlig kan telle på èn hånd de gangene det har skjedd. Jeg tror at man vet det, de gangene det skjer. Når det som det handler om er så viktig for en, at det å feile er faktisk ikke et alternativ. Da sitter man igjen med hva som må gjøres for å lykkes. Også gjør man det. Dette har jeg opplevd 2-3 ganger i mitt liv, hvorav to av gangene har å gjøre med karate. Dette er så viktig for meg at det å ikke bestå en gradering er faktisk ikke et alternativ. Så det eneste som gjenstår er å gjøre jobben som skal til for å få dette til. Er det andre som har lignende erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474752-n%C3%A5r-det-%C3%A5-feile-ikke-blir-et-alternativ/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Vhanja skrev (9 minutter siden): Gjennom mitt liv så har jeg opplevd veldig mange situasjoner og valg. Mange av dem så vil man trekke litt på skulderen og si at "hvis det går, så går det" også bryr man seg ikke så mye om hvilken vei det går. Men så hender det en sjelden gang i livet, at det skjer noe som er så viktig for en at det å feile ikke er et alternativ. Dette er en overbevisning som er så sterk at den som regel bare skjer noen få ganger i løpet av et liv. Jeg personlig kan telle på èn hånd de gangene det har skjedd. Jeg tror at man vet det, de gangene det skjer. Når det som det handler om er så viktig for en, at det å feile er faktisk ikke et alternativ. Da sitter man igjen med hva som må gjøres for å lykkes. Også gjør man det. Dette har jeg opplevd 2-3 ganger i mitt liv, hvorav to av gangene har å gjøre med karate. Dette er så viktig for meg at det å ikke bestå en gradering er faktisk ikke et alternativ. Så det eneste som gjenstår er å gjøre jobben som skal til for å få dette til. Er det andre som har lignende erfaringer? Ja jeg har mange erfaringer på den måten. Akkurat nå står jeg i en sånn situasjon som du gjør nå. Hvis du bestemmer deg for å gjennomføre karaten så får du det til. Anonymkode: 4e514...b00 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474752-n%C3%A5r-det-%C3%A5-feile-ikke-blir-et-alternativ/#findComment-4199183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg hadde det sånn når det kom til å få barn. Vi holdt på i åtte år, ni prøverørsforsøk, tre graviditeter med tilsammen fem spirer. Flere hundretusen kroner. Det var mange som anbefalte oss å slutte kampen, men det var ikke aktuelt. Vi ble foreldre til et levende barn til slutt. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474752-n%C3%A5r-det-%C3%A5-feile-ikke-blir-et-alternativ/#findComment-4199187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 24. august 2023 Forfatter Del Skrevet 24. august 2023 Fru2020 skrev (15 minutter siden): Jeg hadde det sånn når det kom til å få barn. Vi holdt på i åtte år, ni prøverørsforsøk, tre graviditeter med tilsammen fem spirer. Flere hundretusen kroner. Det var mange som anbefalte oss å slutte kampen, men det var ikke aktuelt. Vi ble foreldre til et levende barn til slutt. Ja, når man har den overbevisningen så hjelper det ikke hva andre sier. Det er hva som er så sterkt med den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474752-n%C3%A5r-det-%C3%A5-feile-ikke-blir-et-alternativ/#findComment-4199198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.