Gå til innhold

Fikk så fine ord på jobben idag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurja skrev (6 minutter siden):

Lederen på sengeposten jeg jobber på er en meget autoritær, dyktig, hyggelig, omsorgsfull og blid leder. Idag sa hn til meg at de var så heldige som har fått meg - og jeg tør stole på det når det kommer fra hen 🙈

Så hyggelig :) Kjekt å vite sånt sikkert. 

stjernestøv skrev (31 minutter siden):

Så hyggelig :) Kjekt å vite sånt sikkert. 

Ja, jeg setter stor pris på det. Jeg får så mye negativ kritikk på meg som person at det gjør godt at noen forteller meg positive ting om meg som person også ❤️

Hurja skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg setter stor pris på det. Jeg får så mye negativ kritikk på meg som person at det gjør godt at noen forteller meg positive ting om meg som person også ❤️

Hvem gir deg negativ kritikk?🥲

Anonymkode: e3130...8f4

Annonse

Hurja skrev (Akkurat nå):

Ja det forstår jeg, kan ikke forstå at noen skal gi deg negativ kritikk ❤️ 

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Ja det forstår jeg, kan ikke forstå at noen skal gi deg negativ kritikk ❤️ 

Det går bra. Jeg setter uansett stor pris på de fine ordene jeg fikk idag, de betyr mye for meg og jeg skal ta de med meg videre 😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...