Gå til innhold

Kunne du/kan du stå på et medikament hvor du mister all sexlyst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo an på. Gikk på antidepressive i to/ tre år. Det var deilig å slippe og tenke på sexlyst 🙃 men det var fordi annet var viktigere der og da. Å komme seg på beima. Men klart. Blir du deppa av å miste sexlyst er du jo litt like langt. Hva partneren føler teller jo også. Vil hen ha deg tilbake til normalen med offeret det innebærer? 

Men fordelen kan være at når og om du kommer ut av det, så ja, da er det veldig bra igjen. Bedre enn ever. For noen av oss ihvertfall. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenker da spesielt på dere som er i er forhold.

Anonymkode: 79696...974

Ja selvfølgelig. Hvis medikament kan føre til bedring. Forholdet ditt kan vente og det forstår en partner hvis dere elsker hverandre. Helsen kommer først. 

Anonymkode: 6d564...96e

Kashmir skrev (3 timer siden):

Det kommer jo an på. Gikk på antidepressive i to/ tre år. Det var deilig å slippe og tenke på sexlyst 🙃 men det var fordi annet var viktigere der og da. Å komme seg på beima. Men klart. Blir du deppa av å miste sexlyst er du jo litt like langt. Hva partneren føler teller jo også. Vil hen ha deg tilbake til normalen med offeret det innebærer? 

Men fordelen kan være at når og om du kommer ut av det, så ja, da er det veldig bra igjen. Bedre enn ever. For noen av oss ihvertfall. 

Hva partneren føler skulle ikke vært en diskusjon over hodet! 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenker da spesielt på dere som er i er forhold.

Anonymkode: 79696...974

Samboeren min går på kolesterol senkende og det synes jeg er kjipt.  Ser ikke ut som han savner sex i det hele tatt.  Men kjenner mange som bruker det og har mistet all interesse.

Anonymkode: b2a53...247

UtakknemligDiva

Jeg gjør det. Altså, de gangene jeg har vært uheldig og tatt dobbel dose så har lysten kommet som ei bombe samme kvelden når amfetaminen forlater kroppen. Aner ikke hvorfor? Men mens den virker er det ikke tilstede. Men den er ikke fullstendig borte hele tiden for det. 

90tallsbarn skrev (13 minutter siden):

Jeg gjør det. Altså, de gangene jeg har vært uheldig og tatt dobbel dose så har lysten kommet som ei bombe samme kvelden når amfetaminen forlater kroppen. Aner ikke hvorfor? Men mens den virker er det ikke tilstede. Men den er ikke fullstendig borte hele tiden for det. 

Vet din arbeidsgiver at du driver med dette? Jeg forstår ikke at folk skriver om narkotika som det skulle vært vitaminer. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet din arbeidsgiver at du driver med dette? Jeg forstår ikke at folk skriver om narkotika som det skulle vært vitaminer. 

Narkotika? Det er snakk om ADHD medisin. 

Anonymkode: dcb81...fad

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva har dette med arbeidsgiver å gjøre?!

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg bruker adhd medisin.. har ikke kjøpt på gata

Vendi skrev (3 minutter siden):

En ting jeg ikke helt skjønner meg på (og det gjelder ikke bare deg), er hvordan man kan savne sex hvis ikke man har lyst? Har man overhodet ikke lyst, hvordan kan man da savne det? 

Fordi jeg husker hvordan det var før jeg begynte på medisiner og hormonprevansjon, og hvor gøy det var at sex var noe som engasjerte og ikke bare var av plikt. Enda en ting å krysse av på få-overstått-lista. Ikke engang onani er godt lengre, og jeg har lyst til å få tilbake lysten til begge deler.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg husker hvordan det var før jeg begynte på medisiner og hormonprevansjon, og hvor gøy det var at sex var noe som engasjerte og ikke bare var av plikt. Enda en ting å krysse av på få-overstått-lista. Ikke engang onani er godt lengre, og jeg har lyst til å få tilbake lysten til begge deler.

Signerer på dette. Husker hvordan det var når bare tanken på partneren fikk meg til ville flekke klærne av han med tennene. Nå er det mer interessant å ta en god drit mens jeg scroller tiktok.

Anonymkode: 34f4a...dfe

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Signerer på dette. Husker hvordan det var når bare tanken på partneren fikk meg til ville flekke klærne av han med tennene. Nå er det mer interessant å ta en god drit mens jeg scroller tiktok.

Tror dere ikke det er alder også da? At det å være så kåt i tide og utide hørte tjueårene til liksom, før full jobb, unger og alt annet som sleper sexlysten ut av ikke bare de medisinerte men de fleste. Kjenner ingen med stor sexlyst, alle vennene mine syns det er et ork, og de er helt vanlige folk uten sykdommer.

Anonymkode: b3ff1...ece

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror dere ikke det er alder også da? At det å være så kåt i tide og utide hørte tjueårene til liksom, før full jobb, unger og alt annet som sleper sexlysten ut av ikke bare de medisinerte men de fleste. Kjenner ingen med stor sexlyst, alle vennene mine syns det er et ork, og de er helt vanlige folk uten sykdommer.

ikke nødvendigvis for kvinner. der kan sexlystem tvert i mot øke med alder

Anonymkode: 8d4ce...45c

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Alder kan helt klart spille inn, men i mitt tilfelle er det også medikamenter og slitasje i forholdet involvert. 

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg ER i tyveårene.Jeg har heller ikke full jobb eller barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...