AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg gikk lenge på zypadhera fast, men det siste året har jeg bare stått på zyprexa som eventuelt medisin og fast litt sånn av og på. Jeg har gått på litium i flere år. Nå har jeg begynt på lav dose lamictal i tillegg til at jeg allerede går på orfiril. For noen uker siden ble litium og zyprexa tatt bort. Lamictal ble også lagt til rundt samme tid. Siden begynnelsen av juli har jeg gått ned 13/14 kg og har da blitt veldig tynn. Noen som vet om vektnedgangen kan ha sammenheng med avslutning av slike medisiner? Siden man ofte går opp i vekt når man starter mener jeg. Jeg er også mye kvalm/kaster opp, men det sier det er bivirkning av lamictal. Kan selvfølgelig være en blanding. Synes bare det er mye å gå ned 13/14 kg på noen uker.. Anonymkode: 2e6d6...110 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474828-vektnedgang-etter-seponering-av-zyprexa-og-litium/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.