Gå til innhold

Dere som har gått på dps?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å få vikar eller snakke med en annen psykolog på poliklinikken dersom ens egen psykolog er syk og det går dermed 1mnd mellom hver time (får time vanligvis annenhver uke) 

Anonymkode: 1ae3e...9b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått det. Hadde som regel time hver 14 dag så om hun var syk ventet jeg en måned.

anonymogforvirret
Skrevet

Tror det kommer helt an på problemstillingen og hva slags DPS du går på. Jeg har både gått på vanlig poliklinikk og spesialisert poliklinikk på DPS, nå går jeg på FACT. Begge DPS poliklinikkene jeg gikk til fikk jeg tett oppfølging og vikar om det var behov. Men igjen så kommer det an på problemstillingen.

Skrevet

Ja får alltid tilbud med å snakke med en annen.

Skrevet

Jeg fikk også tilbud om å snakke med en annen når det gikk litt over tid.

Anonymkode: b164e...edb

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg fikk også tilbud om å snakke med en annen når det gikk litt over tid.

Anonymkode: b164e...edb

Med over tid menes da at psykologen din var syk 1 gang eller snakke edu om sykemelding? 

Skrevet
Everybody skrev (15 timer siden):

Ja får alltid tilbud med å snakke med en annen.

Oslo-området? 

Skrevet

Da jeg gikk første gang på DPS fikk jeg erstatter når behandler var syk eller borte.

Oslo.

Anonymkode: 292f3...f64

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Oslo-området? 

ja

Skrevet

Kommer vel an på pasientens behov. Diagnose, fase av sykdom og sånt. En manisk pasient kan ikke vente på behandler sykdom før hjelp, satt på spisse 

Anonymkode: ce6f9...78f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...