Gå til innhold

Jeg er så lettet :)

Anbefalte innlegg

Da koronaen kom, ble det endring i arbeidstiden vår på jobb. Vi skulle gå såkalte «vakter» hvor vi jobbet nesten to uker i strekk og var tilgjengelig fra 0700-2200. Det første året var vi tilgjengelige hele døgnet når vi var i disse vaktene. 
Jeg fikk i januar legeerklæring på at jeg skulle slippe vaktene, men siden jeg er som jeg er ville jeg ikke gi meg uten «kamp», så jeg prøvde å stå i det.

Til slutt grudde jeg meg bare mer og mer til disse vaktene. Det ble stadig tyngre, og selv med en positiv innstilling og viljens kraft ble det også bare tyngre. Så jeg bestemte meg til slutt for å bruke legerklæringen og si at jeg ikke har helse til å drive med det lenger - og det gikk veldig fint. Nå er en STOR byrde løftet av mine skuldre.

Jeg har også sagt fra meg en annen bijobb hvor jeg har vært annenhver uke i 6 år - og jeg har ikke angret et sekund, selv om jeg taper på det også. Jeg orket rett og slett ikke mer. Jeg jobber fortsatt full stilling, og hadde jeg ikke hatt en mann som er flink hjemme hadde jeg ikke klart å stå i full jobb heller (så jeg er heldig). 

Jeg er så lettet at jeg hadde lyst til å dele det :) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474838-jeg-er-s%C3%A5-lettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...