Gå til innhold

Har du samarbeidsmøter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det som er med da? Eller er det mest dersom man er under NAV at man har sånt? 

Jeg syns det er litt rart at jeg aldri har hatt samarbeidsmøte 

Anonymkode: 15621...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sist var det fysioterapeut, to kontakter i kommunen, avtroppende og påtroppende behandler og fastlegen. Ikke Nav da jeg er ferdig der. 

Du kan jo be om et samarbeidsmøte?

Endret av Glitter
Skrevet

Jeg var i psykiatrien i fem år og hadde ett samarbeidsmøte. Da var sengepost, poliklinikk og psykisk helse fra kommunen tilstede.

Skrevet

Men hvem er det man spør dersom man vil ha et samarbeidsmøte? 

Og hvem er det som ordner det praktiske med det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har en koordinator i kommunen. Altså en av de to jeg har fra kommunen som er det. Hun ordner med alt. 

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg har en koordinator i kommunen. Altså en av de to jeg har fra kommunen som er det. Hun ordner med alt. 

Har du IP du da?

Anonymkode: 9012a...768

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hos meg var det psykiateren som tok initiativ, men kommunen som inviterte.

Jeg ville snakket med behandler. Har du flere instanser involvert så kan du be om å få utarbeidet en individuell plan. Det kan være et fint utgangspunkt for et samarbeidsmøte

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du IP du da?

Anonymkode: 9012a...768

Ja, men den opplever jeg at ikke er i særlig bruk. Det er lenge siden vi jobbet med den. 

Skrevet

Har hatt 2 samarbeidsmøter og var bare bortkastet for min del. Satt bare igjen med ubesvarte spørsmål.

Skrevet

Jeg har hatt ett med behandler, NAV og arbeidsgiver. Tror ikke det blir flere.

Anonymkode: 0c20f...e47

Skrevet

DPS, fastlege og psykiatritjenesten i kommunen har hatt flere samarbeidsmøter uten meg. Jeg har ikke ønsket å delta selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...