Glitter Skrevet 5. september 2023 Forfatter Del Skrevet 5. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tviler på at du plutselig utvikler en psykoselidelse etter fylte tredve. Med din historie tenker jeg hjernen har fått nok av både sykdom, stress og rus og at da kan mye skje. Grensepsykotiske trekk kan komme av eupf også. I kombo med rus er det iallfall god sjans for kaos i hodet. Håper du blir bedre med hjelp og slutter med rus for alltid. Anonymkode: ea8cb...452 Tror absolutt ikke det er noen psykoselidelse på gang nei. Men jeg tror heller ikke det har med EUPF å gjøre mtp hvor stabil jeg er. Men i våres kalte ny overlege noe av det for psykotiske utbrudd som følge av EUPF. Så skjønner hva du mener. Men plagene mine er ikke som utbrudd. De er der jevnt over. Uansett de så etter hvert at jeg ikke er så preget av EUPF som de først tenkte. Takk for det. Endret 5. september 2023 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474936-kupton-det-%C3%A5-grense-til-vrangforestillinger/page/2/#findComment-4203116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.