Gå til innhold

Hvilken fargeleggingsbok for voksne og hvilke tusjer til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har mange fargeleggingbøker. Liker å ha litt å velge mellom. Hvis du er erfaren så er det jo kjekt med dem med mange detaljer, da jeg var dårligst psykisk syntes jeg det var greit med den av bøkene som hadde minst detaljer.

Jeg liker ikke å bruke tusjer. Har prøvd ut både tusjer, maling og fargeblyanter og har kommet frem til at blyanter passer best for meg. De er det ofte flere farger å velge mellom og så synes jeg fargene blir jevnere. Og så tar det litt kortere tid enn tusjer.

Om du velger tusjer hadde jeg gått for fineliner fra Staedtler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Jeg har mange fargeleggingbøker. Liker å ha litt å velge mellom. Hvis du er erfaren så er det jo kjekt med dem med mange detaljer, da jeg var dårligst psykisk syntes jeg det var greit med den av bøkene som hadde minst detaljer.

Jeg liker ikke å bruke tusjer. Har prøvd ut både tusjer, maling og fargeblyanter og har kommet frem til at blyanter passer best for meg. De er det ofte flere farger å velge mellom og så synes jeg fargene blir jevnere. Og så tar det litt kortere tid enn tusjer.

Om du velger tusjer hadde jeg gått for fineliner fra Staedtler.

Åkej, har ikke erfaring med å bruke tujser selv, har bare brukt fargeblyanter når jeg var innlagt på DPS. Ser at det kan være det beste alternativet ja. Er vel en del billigere med blyanter? Hvilke blyanter bruker du? 

Anonymkode: f4083...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Åkej, har ikke erfaring med å bruke tujser selv, har bare brukt fargeblyanter når jeg var innlagt på DPS. Ser at det kan være det beste alternativet ja. Er vel en del billigere med blyanter? Hvilke blyanter bruker du? 

Anonymkode: f4083...359

Jeg bruker Faber Castell. Kjøpte et ganske stort sett. Og så kjøpte jeg et pencil roll up case på ebay til å ha dem i slik at de blir liggende fargekoordinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (4 timer siden):

Jeg bruker Faber Castell. Kjøpte et ganske stort sett. Og så kjøpte jeg et pencil roll up case på ebay til å ha dem i slik at de blir liggende fargekoordinert.

Takk for tips 🙂

Anonymkode: f4083...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...