Gå til innhold

Går dere i terapi når dere har det bra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (3 timer siden):

Hva snakker man om når man er alvorlig deprimert? Da klarer man egentlig ikke å føre en god samtale så da er behandler som må medisinere pasienten.

Lurer jeg også på. Men mange påstår jo at de var alvorlig deprimerte selvom de var i full jobb, nydusjet og nysminket hver dag😅

Anonymkode: 9b72c...df8

Everybody skrev (7 timer siden):

Hva snakker man om når man er alvorlig deprimert? Da klarer man egentlig ikke å føre en god samtale så da er behandler som må medisinere pasienten.

Det blir mest brannslukking, forsøk på stabilisering og mye snakk om medisinering ja.

Ts

Anonymkode: 4f067...133

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lurer jeg også på. Men mange påstår jo at de var alvorlig deprimerte selvom de var i full jobb, nydusjet og nysminket hver dag😅

Anonymkode: 9b72c...df8

Min tidligere psykiater var alvorlig deprimert etter samlivsbrudd og han taklet det ved å begrave seg i jobb. Han var overlege på akuttpsykiatrisk. Tror nok han hadde kompetanse til å vurdere graden av depresjon han hadde. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...