Gå til innhold

Ekstremt dårlig etter flytting


Angstlei

Anbefalte innlegg

Jeg har en annen tråd, men håper det går greit at jeg oppretter denne. Kort sagt har bror og jeg flyttet fra leilighet midt på frogner til ett hus som ligger mere avsides til enn hva vi først så for oss. Begge er i sjokk. Vi skal til legevakten senere idag. Jeg kjenner med nesten suicidal. 
Kan ikke se at dette går seg til. Angrer på at jeg solgte leiligheten min, skulle ikke flyttet 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angstlei skrev (4 timer siden):

Jeg har en annen tråd, men håper det går greit at jeg oppretter denne. Kort sagt har bror og jeg flyttet fra leilighet midt på frogner til ett hus som ligger mere avsides til enn hva vi først så for oss. Begge er i sjokk. 

Var dere ikke på visning`??

Anonymkode: 37423...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstlei skrev (4 timer siden):

Jeg har en annen tråd, men håper det går greit at jeg oppretter denne. Kort sagt har bror og jeg flyttet fra leilighet midt på frogner til ett hus som ligger mere avsides til enn hva vi først så for oss. Begge er i sjokk. Vi skal til legevakten senere idag. Jeg kjenner med nesten suicidal. 
Kan ikke se at dette går seg til. Angrer på at jeg solgte leiligheten min, skulle ikke flyttet 😢

Får gi det litt tid.

Og hvis det etter mange måneder fortsatt ikke er noe trivelig så får en bare snu og flytte tilbake. Mister vel litt egenkapital/+meglerutgifter+etc  og vet ikke deres økonomiske status, men i verste fall får dere leie bolig i Oslo istedenfor da om kjøp blir umulig.

Anonymkode: 31588...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Du har jo vært nervøs og gruet deg før du flyttet og. Da er det klart det ikke blir noen godfølelse. Har du ikke nettop sluttet på benzo også? Klart det blir en negativ opplevelse. Folk trives i mindre byer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (7 minutter siden):

Du har jo vært nervøs og gruet deg før du flyttet og. Da er det klart det ikke blir noen godfølelse. Har du ikke nettop sluttet på benzo også? Klart det blir en negativ opplevelse. Folk trives i mindre byer også.

Var akkurat hos legevakten. Fikk time på dps på mandag. Skal kutte benzo som du sier. Broren min brukte det samme og hadde kutte veldig brått så han var ekstra dårlig. Må nok bare gi det tid. Som en nevnte over så var vi på visning, men alt gikk så fort at det med distansen tok oss på senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjalp ikke så mye på DPS, er jo ganske dårlig timet at de vil ha en på avrusning av noe den gamle fastlegen skrev ut i årevis, mens man ikke har fått begynt utpakking(klandrer egentlig han), men dette er MYE på en gang. Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde ut dette. Sa jeg hadde utviklet suicidale tanker, men de var ikke så opptatt av det, gjaldt mest medisinene.
Rr jo ikke optimalt å ikke fått skrudd opp segen, ligger på madrass med klær i poser og vi begge har angst og depresjon ut av en annen verden. Denne gangen tror jeg ikke det vil løse seg ☹️, en kjempetung og dyster tanke å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...