Gå til innhold

Er det GAD?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Har jeg ikke symptomer på schizoaffektiv når jeg ikke er psykotisk? Syns sykepleieren skrev at jeg ikke hadde symptomer som kunne relateres til schizoaffektiv, hva med negative symptomer? Er alt GAD nå da? Jeg sliter veldig hver dag men så lenge jeg ikke er psykotisk er det ok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Har jeg ikke symptomer på schizoaffektiv når jeg ikke er psykotisk? Syns sykepleieren skrev at jeg ikke hadde symptomer som kunne relateres til schizoaffektiv, hva med negative symptomer? Er alt GAD nå da? Jeg sliter veldig hver dag men så lenge jeg ikke er psykotisk er det ok? 

Det har jo ikke noe å si hva de kaller det du har det vondt og det forstår jeg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden):

Det har jo ikke noe å si hva de kaller det du har det vondt og det forstår jeg❤️

Takk ❤️ jeg er bedre nå enn jeg var før sier sykepleieren men det føles ikke godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Takk ❤️ jeg er bedre nå enn jeg var før sier sykepleieren men det føles ikke godt. 

Jeg skjønner. Jeg opplever også ofte at behandlere sier jeg ser bedre ut når jeg ikke føler det i det hele tatt og det kan oppleves veldig vondt selv om det ikke er meningen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner. Jeg opplever også ofte at behandlere sier jeg ser bedre ut når jeg ikke føler det i det hele tatt og det kan oppleves veldig vondt selv om det ikke er meningen❤️

Ok. Ja det er vondt selv om det sikkert skal være en slags oppmuntring. Håper du føler deg bedre snart ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok. Ja det er vondt selv om det sikkert skal være en slags oppmuntring. Håper du føler deg bedre snart ❤️ 

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (6 minutter siden):

Det du har nå heter schizoaffektiv. 

Så det er det som preger meg i hverdagen mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymogforvirret

Uff, jeg vet veldig godt hvordan det er å høre «du ser bra ut», eller «du har det jo bedre nå enn før».. når det ikke føles slik i det hele tatt. Og faktisk ikke er slik. De ser bruddstykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymogforvirret skrev (4 minutter siden):

Uff, jeg vet veldig godt hvordan det er å høre «du ser bra ut», eller «du har det jo bedre nå enn før».. når det ikke føles slik i det hele tatt. Og faktisk ikke er slik. De ser bruddstykker.

Ja han ser jo ikke hvordan jeg egentlig har det selv om jeg prøver å få det frem, det er tungt. og han sier når jeg føler meg rar at han ikke kan se det på meg, nei man kan vel ikke se hvordan noen har det på innsiden. Kroppen er jo bare et skall som kan skjule mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (19 minutter siden):

Det du har nå heter schizoaffektiv. 

Jeg fikk GAD og ut fra de skjemaene jeg svarte på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (58 minutter siden):

Jeg fikk GAD og ut fra de skjemaene jeg svarte på. 

En diagnostiserer verken GAD eller sosial fobi hos personer med schizoaffektiv lidelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (2 minutter siden):

En diagnostiserer verken GAD eller sosial fobi hos personer med schizoaffektiv lidelse. 

Oi, da vet du mer enn dem 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Oi, da vet du mer enn dem 😮 

Du bør stole på de som kjenner deg i rl, og ikke på en på nett som aldri har sett deg. Det er ikke riktig av kupton å bedømme og diagnostisere på bakgrunn av ting som skrives, det er viktig å se hele personen. 

Anonymkode: b203f...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du bør stole på de som kjenner deg i rl, og ikke på en på nett som aldri har sett deg. Det er ikke riktig av kupton å bedømme og diagnostisere på bakgrunn av ting som skrives, det er viktig å se hele personen. 

Anonymkode: b203f...fee

Men kupton har jo vært psykiater i årevis og vet dette tenker jeg og jeg har vært her inne i årevis, har til og med vært på sykehuset Levanger. Ikke at jeg traff han da selv om jeg hadde lyst, slik jeg forstod det settes ikke GAD eller sosial fobi diagnose hos de med schizoaffektiv. Rart de her ikke vet det da? Da er det jo ikke GAD jeg sliter med men schizoaffektiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Men kupton har jo vært psykiater i årevis og vet dette tenker jeg og jeg har vært her inne i årevis, har til og med vært på sykehuset Levanger. Ikke at jeg traff han da selv om jeg hadde lyst, slik jeg forstod det settes ikke GAD eller sosial fobi diagnose hos de med schizoaffektiv. Rart de her ikke vet det da? Da er det jo ikke GAD jeg sliter med men schizoaffektiv. 

Hvis du ikke stoler på de der du bor, hvorfor går du til dem da?

Anonymkode: b203f...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke stoler på de der du bor, hvorfor går du til dem da?

Anonymkode: b203f...fee

Stoler jo på dem men syns at dette var tankevekkende, lurer jo på om de vet hva de driver med da. Ble bare usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Stoler jo på dem men syns at dette var tankevekkende, lurer jo på om de vet hva de driver med da. Ble bare usikker. 

Hvis du hadde stolt på dem hadde du ikke henvendt deg til en annen. Du får bestemme deg for hvem du skal stole på. Du kan jo søke deg til Levanger igjen hvis du stoler mer på dem. 

Anonymkode: b203f...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du hadde stolt på dem hadde du ikke henvendt deg til en annen. Du får bestemme deg for hvem du skal stole på. Du kan jo søke deg til Levanger igjen hvis du stoler mer på dem. 

Anonymkode: b203f...fee

Stolte jo nok på dem til å gjøre en ny utredning og fikk schizoaffektiv og stolte på det, stolte også på at jeg hadde GAD men det går jo ikke. Har henvendt meg her inne i flere år og nå er det helg så sykepleieren svarer meg ikke. Jeg reiste til Levanger for secon upinion og fikk det der den gang, trenger jo ikke det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du bør stole på de som kjenner deg i rl, og ikke på en på nett som aldri har sett deg. Det er ikke riktig av kupton å bedømme og diagnostisere på bakgrunn av ting som skrives, det er viktig å se hele personen. 

Anonymkode: b203f...fee

I prinsippet har du rett. Men dette er ikke diagnostisering av SS. Det jeg skriver om er regler i diagnostikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...