Gå til innhold

Overdrivde selvmordsplaner for å få akuttinnleggelse

Anbefalte innlegg

Jeg er innlagt nå, men føler på at jeg har jugd for å få en akuttinnleggelse. Jeg har egentlig ikke tenkt at jeg faktisk kommer til å begå selvmord jeg bare følte meg veldig dårlig og virkelig trengte en innleggelse og litt omsorg så var derfor jeg sa det til dem fordi jeg har erfaring med at jeg ikke blir innlagt uten å si det. Føler meg veldig skamfull nå. Skal bare bli innlagt til onsdag 

Anonymkode: f6fdb...fd0

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er innlagt nå, men føler på at jeg har jugd for å få en akuttinnleggelse. Jeg har egentlig ikke tenkt at jeg faktisk kommer til å begå selvmord jeg bare følte meg veldig dårlig og virkelig trengte en innleggelse og litt omsorg så var derfor jeg sa det til dem fordi jeg har erfaring med at jeg ikke blir innlagt uten å si det. Føler meg veldig skamfull nå. Skal bare bli innlagt til onsdag 

Jeg tror du trengte innleggelse. Det ser ut som om du har vært innlagt noen ganger, så det er sikkert en grunn til at du ble det nå også. Kanskje du har vært litt på grensen til å tippe over? 

Endret av Kashmir
Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Skam deg

Anonymkode: 73ec2...486

Synes ikke det var riktig av deg å skrive :( Ts trenger å bli møtt men en viss forståelse 

Endret av Den forsvunne diamanten

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er jo der av en grunn, du må ikke skamme deg. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du trenger å være innlagt. God bedring💛

Anonymkode: 05271...79c

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det viktigste er at du er ærlig overfor deg selv og dem, på den måten får du best hjelp. 

Anonymkode: 35245...a22

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så dårlig gjort mot alle andre syke som trenger rett og akutt behandling. Tipper de lukter lunta etterhvert og at du får en kjip journal hengende ved deg 

Anonymkode: 66b07...077

Hvis ts har det svært vondt men ikke ville akutt dø, så er det jo forståelig at ts gjorde som hen gjorde. Også er det ikke sånn at en person forandrer masse på hva slags hjelp andre får.

Worriesome Plenty 2

Jeg tror nok dette er ganske vanlig. Jeg blir aldri innlagt fordi jeg ikke er suicidal. Nå har jeg ikke det minste lyst til å være innlagt, suicidal fare er det som i sikkert tre fjerdedel av tilfellene fører til innleggelse. 

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er noe skikkelig galt med systemet. At man må være helt på grensen til døden før man får hjelp.

Anonymkode: bb8c8...d49

Man trenger ikke akutt hjelp med mindre man er akutt syk. Om du ikke er akutt syk og får beskjed om at plassene for akutt syke er fulle og du må vente på ikke-akutt hjelp, så er det ikke noe galt med noe system. Snarere med de urealistiske forventningene til folk 

Anonymkode: 66b07...077

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...