Gå til innhold

Å sette pris på de små tingene

Anbefalte innlegg

Det slo meg nå at de beste små gledene er å glede seg til noe/ se fram mot noe. Forventninger er så viktig for både motivadjon og humør! 

Jeg ser fram til småting hver dag. Kaffen på morgenen. Måltider. Prosjekter  jeg skal fortsette med. Men akkurat nå ble jeg minnet på at det snart blir gode måltider med fasan. Dét gleder jeg meg masse til! 

Fortsetter under...

Det er viktig å se de små gledene i hverdagen. Jeg skrivet ned noe jeg er takknemlig over hver kveld. Det er en fin øvelse.

I dag har jeg sittet på universitetet og jobbet det er alltid like fint. Og så hadde vi siste rest av bursdagskaken etter middag så det var godt.

Og så gleder jeg meg til i kveld for da skal jeg på konsert med den beste musikeren jeg vet om🎶

Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Det er viktig å se de små gledene i hverdagen. Jeg skrivet ned noe jeg er takknemlig over hver kveld. Det er en fin øvelse.

I dag har jeg sittet på universitetet og jobbet det er alltid like fint. Og så hadde vi siste rest av bursdagskaken etter middag så det var godt.

Og så gleder jeg meg til i kveld for da skal jeg på konsert med den beste musikeren jeg vet om🎶

Er den musikeren kjent? 😀

Kashmir skrev (30 minutter siden):

Er den musikeren kjent? 😀

Ikke så veldig dessverre. Han er veldig kjent i noen musikermiljøer fordi han er genial, men han har spilt med andre størstedelen av tiden. Er først de siste årene han har gått solo.

Skulle gjerne delt hvem han er men da avslører jeg hvor jeg bor😉

Fru2020 skrev (4 minutter siden):

Ikke så veldig dessverre. Han er veldig kjent i noen musikermiljøer fordi han er genial, men han har spilt med andre størstedelen av tiden. Er først de siste årene han har gått solo.

Skulle gjerne delt hvem han er men da avslører jeg hvor jeg bor😉

Å, ok 😀 skjønner. Hygg deg på konsert ihvertfall. 

Annonse

Setter pris på at barna har hatt en god utvikling og virker være trygge noenlunde robuste barn, til tross for at jeg er en risikofaktor mtp psykisk helse og hva jeg har stelt i stand tidligere. Har hatt en bra følelse på dette nå i det siste, men satte pris på at dette ble poengtert på utviklingssamtaler. Ofte sliter jeg med å tenke at jeg har ødelagt livene og den trygge tilværelsen deres. Men de er barn som etter sigende klarer seg godt faglig, er godt likt og er snille mot andre rundt dem ❤️ Setter også pris på de voksne de har rundt seg på dagtid, selv om jeg noen ganger er redd for dem også, at det skjer ting med dem som jeg ikke vet om osv. Men det er nok bare en frykt håper jeg. 

Anonymkode: b5ac4...dca

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...