Gå til innhold

Antidepressiva (gode erfaringer )

Anbefalte innlegg

Vil antidepressiva hjelpe når angsten depresjonen og situasjonen er såpass høyt at man får tankekjør, depersonalisering og føler seg frakoblet seg selv og verden på et vis?

lite interesse for ting jeg liker, fokus konsentrasjon.

utbrent og utslitt i hodet som utgangspunkt. Psykisk reaksjon på det og situasjonen med å gå aleine hele dagen uten å klare å gjøre noe eller engasjere i noe 

fysiske symptomer i kropp og hode av utbrenthet og vansker med å slappe av og koble ut dette. 

vil antidepressiva roe det noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475040-antidepressiva-gode-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det vil jeg absolutt tro. Selv om det ikke er noen Quick fix så kan det være en krykker på veien!

Anonymkode: 6b0d5...d21

På de symptomene jeg nevner? Har du erfaring med det?

Anonymkode: 39114...218

Everybody skrev (11 minutter siden):

SSRI og SNRI hjelper jo mot angst og uro. Seroquel og Zyprexa kan også hjelpe på dette.

Seroquel hjelper ikke

men tenkte spesifikt på de symptomene jeg nevner. Føler d er forbi angst😜 men er kanskje symptomer på angst

Anonymkode: 39114...218

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...