Gå til innhold

Hvordan bruker du individuell plan?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker den ikke. Det er et nytteløst verktøy som brukes for å få fine statistikker tror jeg. Slik som det evige maset om kriseplan..jeh har jo handlingsplan i hodet mitt jeg. Trenger ikke ha det på et ark. Likevel har jeg måttet fylle det ut utallige ganger.  

Vi har to-tre ganger på fem år skrevet IP også har den bare blitt glemt av. Jeg husker ikke selv hva som står der da det sikkert er to år siden sist. 😛

Men det går fint for min del altså. Mulig kontaktene mine i kommunen bruker den som arbeidsverktøy og at meningen ikke er å aktivt bruke den sammen med meg. 

Men mitt inntrykk er at IP er noe de bare gjør for å ha på papiret at det er gjort. I hvert fall sånn som mine to i kommunen bruket det. 

Endret av Glitter
Glitter skrev (10 minutter siden):

Bruker den ikke. Det er et nytteløst verktøy som brukes for å få fine statistikker tror jeg. Slik som det evige maset om kriseplan..jeh har jo handlingsplan i hodet mitt jeg. Trenger ikke ha det på et ark. Likevel har jeg måttet fylle det ut utallige ganger.  

Vi har to-tre ganger på fem år skrevet IP også har den bare blitt glemt av. Jeg husker ikke selv hva som står der da det sikkert er to år siden sist. 😛

Men det går fint for min del altså. Mulig kontaktene mine i kommunen bruker den som arbeidsverktøy og at meningen ikke er å aktivt bruke den sammen med meg. 

Men mitt inntrykk er at IP er noe de bare gjør for å ha på papiret at det er gjort. I hvert fall sånn som mine to i kommunen bruket det. 

Aha. Kjipt da. Det virker som ett så bra verktøy når man leser om det. Men men. Skader vel ikke teste det ut, så skal gi det ett forsøk.

Anonymkode: 9f93f...b58

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aha. Kjipt da. Det virker som ett så bra verktøy når man leser om det. Men men. Skader vel ikke teste det ut, så skal gi det ett forsøk.

Kanskje dine følger mer opp. :) Uten at jeg kritiserer mine. Hatt de siden 2018 og de er flinke. 

Endret av Glitter
Glitter skrev (5 minutter siden):

Kanskje dine følger mer opp. :) Uten at jeg kritiserer mine. Hatt de siden 2018 og de er flinke. 

Ja, det kan jo hende. Er fint å kunne ha de samme folkene over tid, det setter jeg veldig pris på. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...