Gå til innhold

Hvor lenge kan man gå på AAP?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja er det ikke tre år nå? Jeg gikk i 5 år, men AAP ble forlenget to ganger pga corona pluss tiden det tok å få svar på uføresøknaden da jeg tror jeg søkte i januar og AAP gikk egentlig ut i mars. Man får AAP imens uføresøknad behandles uavhengig av når AAP egentlig går ut. 

I visse tilfeller kan man også få AAP forlenget med ett år når man åpenbart er for syk for jobb og ikke er ferdig avklart. 

Jeg vet ikke om karensåret som høyre innførte ennå er aktivt. Jeg mener på at AP trakk det tilbake slik at man kan overføres direkte til en ny periode med AAP. Men der må noen korrigere meg hvis jeg husker feil. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fører det med at det er 3år istedenfor 4år til at det blir flere uføre eller flere i jobb tror dere? 

Anonymkode: c4bee...334

Ufør. Mange trenger mer enn 3 år på å bli ferdig avklart eller behandlet så det ender vel opp med at enten blir de uføretrygdet, eller så er det over på sosialen.

Selv stod jeg på AAP i 10 år.

Anonymkode: 1bf18...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...