Gå til innhold

Klær på psykiatrisk

Anbefalte innlegg

Er det vanlig på langtidsposter at folk fremdeles bare går med joggebukse, hettegensere, pysjamas og generelt ser ustelt men komfortable ut? Hvorfor er det slik? Ser aldri noen pasienter med jeans, og man vil jo ikke skille seg ut heller

Anonymkode: dae57...9a5

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475054-kl%C3%A6r-p%C3%A5-psykiatrisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At du har kapasitet til å bry deg om egne og andres klær på psyk sier alt for mye 

Anonymkode: ae19b...749

De som er innlagt på psyk. avdeling speiler samfunnet. Jeg har vært innlagt utallige ganger i 20 år ,alt fra akutt avdeling sykehus, til mental sykehus av den gamle sorten, langtidsavdeling og DPS allmen og psykose. Min erfaring er at folk er kledd i alt fra kjole ,en som var mye innlagt og bor i bolig med oppfølging hadde dress med vest og perfekt pleiet skjegg.  Andre ser ut som de har tatt på seg noe de har fått utdelt og som de ikke har skiftet på lenge . Min erfaring er at klær ikke sier noe om hvor syk du er ,men heller noe om personlighet. 

Anonymkode: 449d4...bec

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...