Gå til innhold

Jeg er deprimert igjen

Anbefalte innlegg

Og det er på grunn av ting som har skjedd så ikke klinisk direkte. Nå er jeg ikke motivert til så mye. Føler meg bare helt alene. Vil liksom bare være alene, men på samme tid føler jeg meg ensom. Er heller ikke helt frisk, så vil ta det med ro. Men jeg føler meg litt lat som velger å gjøre ingenting. Jeg tror det er depresjonen som er med å gjør meg syk nå. 

Anonymkode: 69340...f1f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475080-jeg-er-deprimert-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og det er på grunn av ting som har skjedd så ikke klinisk direkte. Nå er jeg ikke motivert til så mye. Føler meg bare helt alene. Vil liksom bare være alene, men på samme tid føler jeg meg ensom. Er heller ikke helt frisk, så vil ta det med ro. Men jeg føler meg litt lat som velger å gjøre ingenting. Jeg tror det er depresjonen som er med å gjør meg syk nå. 

Så leit å høre. Kan du klare å gjøre en ting som er bra for deg hver dag? Hvilken diagnose har du?

Anonymkode: 559ce...041

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Et råd som kan gis mot depresjon er at du ikke stiller de samme kravene til deg selv som du gjorde før du ble deprimert. Prøv å sette pris de små tingene du klarer å gjøre i løpet av en dag. F.eks: I dag greide jeg å vaske en maskin med klær, jeg klarte å gå en tur på 15 minutter, osv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...