Gå til innhold

under eller over muskel? Dr med Morten R Kveim

Anbefalte innlegg

Hei

Takk for ditt forrige svar :-).

Som du leste i mitt tidligere innlegg "anatomiske eller runde innlegg", er jeg veldig opptatt av at resultatet skal bli mest mulig naturlig.

Derfor er jeg ganske sikker på at jeg vil har innleggene (delvis) under muskelen, for å forhindre "upper pole fullness" og "rippling". Jeg har ikke veldig lite brystvev fra før, men jeg ønsker altså alikevel dette. Problemet er at det virker som om plastiskkirurgene i norge bare gjør dette på pasienter med veldig lite brystvev(altså når det er helt nødvendig).

Er det mulig for meg, med litt mer enn minimalt brystvev, å få gjort dette her i Norge. Gjør du det? Hvis du ikke kan gi meg noen navn, kan du da fortelle meg hvor jeg kan finne ut dette? Ønsker ikke å gå på et titalls konsultasjoner for å finne ut at legene ikke gjør dette.

takk for ditt forrige svar og på eventuelle svar på dette innlegget.

mvh tilla

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det er ikke noe i veien for å leggge protesene under muskelen selv om man har mer brystvev. Imidlertid kan det være lite hensiktsmessig pga anatomiske forhold. Dette må vurderes individuelt ved konsultasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...