Gå til innhold

Blåmerker og smertefulle sår i munn av Lamictal?

Anbefalte innlegg

anonymogforvirret

Jeg begynte på Lamictal i sommer. Jeg har trappet litt opp og ned pga kvalme så står fortsatt ikke på så høy dose, men går også på Orfiril som øker konsentrasjonen til Lamictal med 2-4 ganger, så den vil være høyere. Som sagt har jeg sliti mye med kvalme og som følge av det, oppkast. Jeg har også gått mye ned i vekt, sikkert litt pga oppkast og en del pga manglende appetitt. Det jeg uroer meg litt for er at jeg begynner å få veldig mye blåmerker oppover begge beina. Jeg har minst 20 blåmerker til enhver tid som kommer og går og forflytter seg rundt på beina. Dette har pågått de siste to ukene kanskje. De siste dagene har jeg også begynt å få smertefulle, runde sår i munnen. Kan dette være Lamictal?

Endret av anonymogforvirret

Fortsetter under...

Jeg hadde mye blåmerker på Lamictal, særlig ved høyere dose. Fant aldri noen kilder som bekreftet sammenhengen men jeg er relativt sikker selv. Alt forsvant da jeg sluttet 

Anonymkode: 4f3a6...869

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...