Gå til innhold

Gi tekster til psykologen?

Anbefalte innlegg

Har du gjort det? 

Jeg har allerede, for min egen del, skrevet kanskje en a4 side der jeg har skrevet forhildsvis kort og presist og tatt med de viktigste traumatiske hendelsene i oppveksten min i flere avsnitt der 1 avsnitt er 1 hendelse. Kan dette være noe å gi til psykologen så hun lettere for innblikk? Jeg har språkvansker muntlig så er ikke god muntlig, men passelig til å skrive. Er det andre som har levert skrifter til psykologen sin? 

Anonymkode: c2bc0...c92

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475254-gi-tekster-til-psykologen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skriving har opp igjennom vært et uvurderlig verktøy for meg og behandlere jeg har hatt.de årene jeg har gått i behandling. Slik fikk jeg satt ord på mye jeg ikke klarte å ta i timene, og behandler fikk bedre innblikk i hva vi burde jobbe med. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...