Gå til innhold

Kupton har tatt pause


Everybody

Anbefalte innlegg

@kupton stiller seg til opposisjon mot systemet, mot @Admin han mener setter unødvendig strenge regler som medfører at han ikke får svart korrekt på spørsmålene han får. Har har derfor tatt en pause i protest, det er derfor ingen vits i å stille han spørsmål nå.

detrevisemennkryss.thumb.jpg.e4c6f7e409b05718f48472d8ad83e319.jpg

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis mann/kvinne i midlertidig engasjement søkes:

Da en av de tre vise menn er i permisjon, har De Tre Vise Menn et ledig midlertidig engasjement.

Du:

Må like å bli tagget i innlegg

Framstår kunnskapsrik

Er gjerne fagperson selv om du ikke under noen omstendighet må signere innlegg med det

 

Vi tilbyr:

Medlemskap i Everybodys vise menn-treenighet

Anonyme brukere som en permanent kur for lavt blodtrykk

Mulighet for faglig utvikling

 

Send din søknad til @Everybody innen 01.10.23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 minutt siden):

Vis mann/kvinne i midlertidig engasjement søkes:

Da en av de tre vise menn er i permisjon, har De Tre Vise Menn et ledig midlertidig engasjement.

Du:

Må like å bli tagget i innlegg

Framstår kunnskapsrik

Er gjerne fagperson selv om du ikke under noen omstendighet må signere innlegg med det

 

Vi tilbyr:

Medlemskap i Everybodys vise menn-treenighet

Anonyme brukere som en permanent kur for lavt blodtrykk

Mulighet for faglig utvikling

 

Send din søknad til @Everybody innen 01.10.23

Takk for det. Ja send søknad til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (18 timer siden):

Har har derfor tatt en pause i protest,

Det er ikke en protest. Det er rett og slett en motivasjonssvikt. Jeg har svart i flere år fordi jeg har oppfattet at det var til hjelp for mange. Når en blir bundet på hender og føtter, er muligheten for å hjelpe svært begrenset. Jeg blir lei meg og mister motivasjonen. Jeg klarer ikke se noe humoristisk i dette.

Endret av kupton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (7 minutter siden):

Jeg blir lei meg og mister motivasjonen. Jeg klarer ikke se noe humoristisk i dette.

Forstår det - og er helt enig. - Men akkurat «De 3 vise menn» er litt artig funnet på av ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (19 minutter siden):

Det er ikke en protest. Det er rett og slett en motivasjonssvikt. Jeg har svart i flere år fordi jeg har oppfattet at det var til hjelp for mange. Når en blir bundet på hender og føtter, er muligheten for å hjelpe svært begrenset. Jeg blir lei meg og mister motivasjonen. Jeg klarer ikke se noe humoristisk i dette.

Jeg blir også veldig oppgitt av dette, og har før sagt at jeg synes det er respektløst - gitt historikken - at du ikke gis mulighet til å fortsette å hjelpe folk. Uten din innsats for forumet, så hadde ikke doktoronline blitt såpass stort som det en gang var - og nå er det jo nesten bare psykiatriforumet igjen. Men det er etterhvert ikke så mange som kan historikken til forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (41 minutter siden):

Det er ikke en protest. Det er rett og slett en motivasjonssvikt. Jeg har svart i flere år fordi jeg har oppfattet at det var til hjelp for mange. Når en blir bundet på hender og føtter, er muligheten for å hjelpe svært begrenset. Jeg blir lei meg og mister motivasjonen. Jeg klarer ikke se noe humoristisk i dette.

Veldig glad for at du har svart her i mange år, og at det betyr at du synes det er fint å hjelpe andre. Leit da at hjelpen setter begrensninger med de strenge reglene. Jeg håper og ønsker at du kommer tilbake igjen likevel. 

Og enig, saken her er ikke humoristisk, og burde således ikke ha blitt flyttet til humorforumet. @Everybody forsøker seg dog på humor ved å vise til de Tre Vise Menn støtt og stadig (og er nok grunnen til at tråden ble flyttet hit), men personlig synes jeg den er oppbrukt og ikke det granne morsomt lenger. Det blir liksom litt "too much". 

Endret av Solstrim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (34 minutter siden):

Det er ikke en protest. Det er rett og slett en motivasjonssvikt. Jeg har svart i flere år fordi jeg har oppfattet at det var til hjelp for mange. Når en blir bundet på hender og føtter, er muligheten for å hjelpe svært begrenset. Jeg blir lei meg og mister motivasjonen. Jeg klarer ikke se noe humoristisk i dette.

Jeg forstår det veldig godt.

Antakelig har Egmont et annet syn på risiko enn foregående eiere av forumet. Og så er det jo dette med at navnet ditt er Kupton, som strengt talt ikke forteller andre enn eksisterende brukere her om din kompetanse. Vi må huske at >99% av trafikken her inne kommer fra Google-søk fra gjester på forumet. Ikke eksisterende brukere.

Jeg antar at risikovurderingen handler om at dersom du gjør en vurdering og sier at f.eks det er trygt å bruke xx mg av xxxx medisin, så kan noen andre (som svaret ikke var til) gjøre endringer selv, og at vedkommende tilfeldigvis hadde lang QT-tid og dette var utrygt for vedkommende. Eksempelvis.

Jeg har flere ganger tenkt om det ville hjulpet hvis du het noe annet enn Kupton, men jeg vet ikke. Men det jeg derimot vet, er at du besitter mange tiår med livsvisdom og faglige kvalifikasjoner om andre ting enn medisiner (diagnostikk, samtaleterapi, mv.) og at denne kompetansen er uvurderlig for oss her inne. Jeg håper virkelig at vi kan se litt forbi medisiner og at du kan hjelpe brukere her i din pensjonstilværelse med all klokhet og kompetanse du har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (2 timer siden):

Det er ikke en protest. Det er rett og slett en motivasjonssvikt. Jeg har svart i flere år fordi jeg har oppfattet at det var til hjelp for mange. Når en blir bundet på hender og føtter, er muligheten for å hjelpe svært begrenset. Jeg blir lei meg og mister motivasjonen. Jeg klarer ikke se noe humoristisk i dette.

Kan du ikke bare signere med navn og tittel da?

Anonymkode: 58f27...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frosken skrev (27 minutter siden):

Det er ikke lov ihht forumets regler.

Hva om han bare kaller seg «psykiater NHD»?

Anonymkode: 58f27...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva om han bare kaller seg «psykiater NHD»?

Anonymkode: 58f27...ddd

Gjør ikke noe fra eller til mht diskusjonen om modereringen av forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (21 timer siden):

Det er ikke en protest. Det er rett og slett en motivasjonssvikt. Jeg har svart i flere år fordi jeg har oppfattet at det var til hjelp for mange. Når en blir bundet på hender og føtter, er muligheten for å hjelpe svært begrenset. Jeg blir lei meg og mister motivasjonen. Jeg klarer ikke se noe humoristisk i dette.

Jeg er usikker på om det kom frem, men det var selve teksten som @ISW forfattet som fikk meg til å smile.

Saken i seg selv synes jeg er tragisk, slik den nå håndheves, og jeg har støttet alle dine tidligere uttalelser ang. dosering.

Om forumet var blitt redusert før til kun aktivitet til Psykiatriforumet, vil jeg anta at med de nye retningslinjene slik de nå håndheves, rett frem og med jernhånd, kan ytterligere mer av aktiviteten avta som en direkte konsekvens. Og følge av mindre aktivitet igjen...

Jeg oppfordrer virkelig @admin til å ta saken opp til vurdering på nytt, og ta en konsekvensutredning av ulike utfall av beslutningen.

Det er nå en gang slik at psykisk syke ofte bruker medisiner, som kan ha alvorlige følger og gi mange spørsmål, og dessverre er mange ansatte i psykiatrien ansatt uten riktig kompetanse. Kupton har jo selv beskrevet sin motivasjon for å bidra her på forumet - det henger en del sammen hva jeg husker.

Dagens Medisin - "Bemanningsdiskriminering i psykisk helsevern"

Det at det kommer mange innom fra Google her, er også garantert automatiske robotsøk som sveiper igjennom sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (3 timer siden):

detrevisemenneverybody.thumb.jpg.4ecaec853cde84d4ef6cb6419d2c70e1.jpg

Siden ingen sendte meg søknader om å bli med i de tre vise menn ble jeg nødt til å være med selv en periode i stedet for kupton.

☺️☺️

For ordens skyld: Jeg finner dette bildet m tekst fornøyelig - ikke overordnet sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...