Gå til innhold

Deprimert? Frakoblet meg selv og alt/alle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er sånn at man må aktivere seg og gjøre såkalte «positive» ting, for å bryte sirkelen, men dette bare fører til kraftigere symptomer og følelse av at man ikke er seg selv, tilstede, føler noe, alt er fremmed, ikke tilstede i seg selv.. og dermed forverrer alt?

for sliten i hodet på en måte og det fører til enda mer låst grubling og spiraler og angst og fortvilelse og desperasjon etter å føle noe?

Anonymkode: 975b4...786

Hei. Har det sånn i perioder. Lengste tiden var over ett år. Har aldri fått svar på hvorfor. Men tror at dette er et symptom på depresjon. 

Vet heller ikke hva som koblet meg på igjen. Du kan forsøke å fortelle til legen din eller annen behandler hvordan du har det. Jeg gjorde det, men ble møtt med skuldertrekk. Hvis du opplever at livet ditt, deg selv, menneskene rundt deg er uekte/ikke teller, så kan du gjøre ting du kan angre på senere. 

Lykke til 

Anonymkode: 41c63...718

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hei. Har det sånn i perioder. Lengste tiden var over ett år. Har aldri fått svar på hvorfor. Men tror at dette er et symptom på depresjon. 

Vet heller ikke hva som koblet meg på igjen. Du kan forsøke å fortelle til legen din eller annen behandler hvordan du har det. Jeg gjorde det, men ble møtt med skuldertrekk. Hvis du opplever at livet ditt, deg selv, menneskene rundt deg er uekte/ikke teller, så kan du gjøre ting du kan angre på senere. 

Lykke til 

Føler ikke det er uekte, men er bare ikke i kontakt med meg selv og følelsene og andre. Har ikke noe kapasitet/connection liksom. 
har både lege og psykolog. Og prøver antidepressiva. For angst og depresjon. 
men er så ekkelt og skjønner ikke hvordan det skal bedres når jeg er så sliten og ikke en gang føler meg som meg på et vis

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Føler ikke det er uekte, men er bare ikke i kontakt med meg selv og følelsene og andre. Har ikke noe kapasitet/connection liksom. 
har både lege og psykolog. Og prøver antidepressiva. For angst og depresjon. 
men er så ekkelt og skjønner ikke hvordan det skal bedres når jeg er så sliten og ikke en gang føler meg som meg på et vis

Nei. Skjønner. Ekkel følelse. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...