AnonymBruker Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Jeg fikk råd for noen dager siden om å fremstå åpen. Så er det lettere å komme i kontakt med folk. Men jeg sliter litt med å forstå hvordan være og fremstå åpen? Noen som kan forklare? Jeg forsøker se opp, møte blikket til folk, smile... men jeg tror ikke det er nok for har ikke kommet i snakk med noen ennå. Anonymkode: 191cb...f66 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ingen? Anonymkode: 191cb...f66 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Prøver igjen... Anonymkode: acd31...08a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Lettere å komme i kontakt med folk hvis du er i en setting der dere har felles interesser og kan snakke om det. Hva liker du å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Jeg er I rusbehandling nå og kommer i kontakt ved å spørre spørsmål for å bli kjent. Så er det ikke alle som er interessert i å bli kjent da eller strever med sitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.