Gå til innhold

Hvordan ville du reagert om din partner hadde fortalt at h*n hadde vært med i en sexklubb før dere møttes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle gjerne vært nøytral til det, men ville foretrukket å ikke vite noe om det 😜

Anonymkode: 4a2ae...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg om tidligere sexliv. Jeg forstår ikke hvorfor noen.bryr seg eller misliker sånt. Har aldri skjønt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde da forlangt at han skulle sjekke seg for kjønnssykdommer og håper han hadde sagt det FØR vi hadde gått til sengs sammen... Jeg skjønner at det kan plage noen, men så lenge han ikke hadde snakket om det og heller ikke hadde villet ha med meg på det så tror jeg ikke det hadde plaget meg noe videre, men det er jo ikke godt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (9 timer siden):

Jeg hadde ikke brydd meg om tidligere sexliv. Jeg forstår ikke hvorfor noen.bryr seg eller misliker sånt. Har aldri skjønt det. 

En ting som man lærer med alderen er at mennesker er veldig forskjellig. Og at ting er ikke svart hvitt. Jeg har forståelse for at dette er et problem for noen. Og vil heller si motsatt: jeg strever med å forstå at noen overhode ikke hadde brydd seg om partnerens tidligere sexliv. 

Anonymkode: c5b18...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg dannet meg et bilde av kjæresten da jeg traff han. Et bilde som har forsterket seg med tiden og som gjør at jeg er så glad i han. Skulle jeg da fått vite dette nå, så hadde det rokket om på alt og det ville ha skapt store problemer for meg. Det hadde vært svært ødeleggende for forholdet. Jeg ville følt meg lurt og jeg tror ikke det hadde vært mulig å få til et bra forhold etterpå. Det har ikke noe med sjalusi å gjøre for i vår alder har vi selvfølgelig hatt sex med flere før vi traff hverandre uten at det er noe problem på noen som helst måte. Men sexklubb? Det hadde forstyrret mitt syn på hva slags personlighet jeg mener samboeren har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer litt an på når i forholdet han hadde sagt det og hvor lenge det var siden han forlot klubben og sikkert også hvorfor han forlot klubben. Det er forskjell på å forlate sexklubben fordi forrige kjæreste krevde det, og å forlate sexklubben fordi man har vokst fra det eller innsett at det ikke er noe man ønsker å være en del av. Jeg tenker at å være med i en sexklubb sier noe om personligheten til et menneske, og jeg føler det er en personlighet som krasjer med min personlighet. Men hvis dette skjedde for 20 år siden, og han var i tidlig 20-åra på den tiden, kan jo den personligheten ha endret seg ganske mye siden da. Hvis han da bare hadde nevnt det fordi temaet tilfeldigvis kom opp, hadde jeg nok klart å ikke henge meg opp i det, men hvis han hadde lagt ut i det vide og det brede, hadde det vært verre. Da hadde han jo på en måte vist at han kanskje ikke var helt ferdig med det kapittelet likevel. 

Hvis det hadde vært et tilfelle som Nicklusheleida skisserer, vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert, men det hadde helt klart forstyrret hele mitt syn på personen. Hadde det vært en person jeg hadde vært sammen med lenge, hadde jeg nok helst sett at jeg slapp å noen gang få vite om det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En ting som man lærer med alderen er at mennesker er veldig forskjellig. Og at ting er ikke svart hvitt. Jeg har forståelse for at dette er et problem for noen. Og vil heller si motsatt: jeg strever med å forstå at noen overhode ikke hadde brydd seg om partnerens tidligere sexliv. 

Anonymkode: c5b18...eb0

Man lærer vel som ganske ung at mennesker er forsljellige? 🙂  Men jeg svarte jo på spørsmålet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (9 timer siden):

 Det har ikke noe med sjalusi å gjøre for i vår alder har vi selvfølgelig hatt sex med flere før vi traff hverandre uten at det er noe problem på noen som helst måte. Men sexklubb? Det hadde forstyrret mitt syn på hva slags personlighet jeg mener samboeren har. 

Ja, nettopp. Jeg bryr meg ikke om «tidligere sexliv» som sådan, men for meg ville deltakelse i sexklubber, prostitusjon mv være helt beyond det, og det ville fått betydning for mitt syn på vedkommendes personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (9 timer siden):

Det har ikke noe med sjalusi å gjøre for i vår alder har vi selvfølgelig hatt sex med flere før vi traff hverandre uten at det er noe problem på noen som helst måte. Men sexklubb? Det hadde forstyrret mitt syn på hva slags personlighet jeg mener samboeren har. 

 

morsan skrev (2 minutter siden):

Ja, nettopp. Jeg bryr meg ikke om «tidligere sexliv» som sådan, men for meg ville deltakelse i sexklubber, prostitusjon mv være helt beyond det, og det ville fått betydning for mitt syn på vedkommendes personlighet. 

Signerer det dere skriver her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, da hadde jeg blitt overrasket.  Han er overhode ikke typen til det.  Og hadde han sagt at han hadde vært det så hadde jeg antagelig blitt kjempeskuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes promiskuitet er veldig turn off. Mest pga jeg sto i med ei som var det. Hun hadde forloved også. Da jeg fant ut at jeg ikke var den første hun bedro han med ble jeg kvalm både over megselv og spesielt henne. Hun hadde også hatt et svært utsvevende sexliv som hun villig fortalte om.

 

Jeg ble så kvalm at jeg ble motsatt av mange menn som liker uforpliktende sex. 

Anonymkode: c9953...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...