Gå til innhold

Nesten litt overrasket over hvor godt medisinene virker på meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trinity80 skrev (9 minutter siden):

Herlig, ingenting er bedre enn å kjenne på at kropp og hodet er på ett godt sted. Feirer med en kopp kaffe for deg i dag jeg @Solstrim☺️

Hehe, takk for det. Sitter og "feirer" selv med kaffe. Er inne i min andre kopp nå 😉

Annonse

Solstrim skrev (1 time siden):

Hehe, takk for det. Sitter og "feirer" selv med kaffe. Er inne i min andre kopp nå 😉

Jeg kunne jo ikke drikke kaffe før, kroppen gikk helt i vrangen av det. Ble så angstfylt, både psykisk og fysisk. Nå kan jeg kose meg med ialf tre kopper om dagen, og nyte skikkelig. Med angsten under kontroll kan alt nytes nå😍😍

Håper du gjør det samme!

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ny på forumet så vet lite om  brukere her.

Er du bipolar? Og hvis, hvilke medisiner?

Jeg blir aldri stabil, etter 3 år med forsøk på medisiner.

Anonymkode: 46ce8...c32

Velkommen til forumet! :)

Jeg har schizoaffektiv lidelse, men regner meg mest som at jeg har bipolar type 1. Nå bruker jeg hovedsakelig Zyprexa og Litium. 

Så leit å høre 😕 Håper det til slutt (nå snart) finnes en kombinasjon av medisiner som passer deg også. Lykke til! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...