Gå til innhold

FTP: skjønner ingenting!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke Nickedokke

Håper jeg kan få litt hjelp, selv om det ikke handler om DOL denne gang...

Jeg har blitt utropt til å være webmaster i styret jeg sitter i, men kommer ikke på nett for å redigere sidene med den linken jeg har fått!

Når jeg trykker på den, popper det opp et vindu, med beskjeden "søk etter link browser".... På filtype står det automatisk; "kjørbare filer".

Jaha... Hva gjør jeg derfra?

Har forsøkt å gå inn på FTP-plasseringer og legge til ny plassering, men heller ikke det klarer jeg.... Knappen for legg til er nemlig ikke aktiv.

Adressen jeg prøver å nå, ser slik ut; (x`et ut selve adressen) FTP.XX:NO

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47555-ftp-skj%C3%B8nner-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn umiddelbart ser det ut som om du har byttet ut et punktum med et colon.

Internett-adresser er gjerne av typen:

ftp.domenenavn.no

Colon kan i enkelte tilfeller brukes etter f.eks. ".no" for å vise at du skal laste inn noe via et spesielt portnummer (men da er det et tall etter colon).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...