arialeta Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hei hei, Jeg har nylig vært forkjølet/hatt influensa med tett nese, vond hals, hoste og alt som hører med .. ca. en uke etterpå (nå når jeg begynner sånn smått å bli bedre, men er enda tett og slimete) så begynte jeg å slite litt med å svelge. Jeg må nå som regel svelge en munnfull i fler omganger og har opplevd at mat har satt seg fast i svelget så jeg må hoste det opp igjen.. Matlysten er ikke særlig god heller, vet ikke om det kan være grunnet svelgeproblemene.. Tanken min var i utgangspunktet at noe bare har hovna opp noen steder, i lymfeknuter eller eventuelt i halsen, men jeg synes det er merkelig at dette har vart i ei ukes tid . Noen som har en ide? Bør jeg ta dette hos fastlege eller kan det gå over av seg selv? Jeg er forøvrig 24 år gammel 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475598-d%C3%A5rlig-matlyst-og-svelgeproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.