Gå til innhold

Dårlig matlyst og svelgeproblemer


arialeta

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Jeg har nylig vært forkjølet/hatt influensa med tett nese, vond hals, hoste og alt som hører med .. ca. en uke etterpå (nå når jeg begynner sånn smått å bli bedre, men er enda tett og slimete) så begynte jeg å slite litt med å svelge. Jeg må nå som regel svelge en munnfull i fler omganger og har opplevd at mat har satt seg fast i svelget så jeg må hoste det opp igjen.. Matlysten er ikke særlig god heller, vet ikke om det kan være grunnet svelgeproblemene..

Tanken min var i utgangspunktet at noe bare har hovna opp noen steder, i lymfeknuter eller eventuelt i halsen, men jeg synes det er merkelig at dette har vart i ei ukes tid .

 

Noen som har en ide? Bør jeg ta dette hos fastlege eller kan det gå over av seg selv?

Jeg er forøvrig 24 år gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...