Gå til innhold

Skal Abilify tas kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper den mot søvn? Jeg tar den nemlig om morgenen.

Anonymkode: 3fb0b...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har vel mer potensiale til å gi noe oppkvikkende effekt? 

Jeg har aldri blitt trøtt av den i alle fall, bare rastløs da jeg gikk på høyere dose. Mulig det ville stilt seg annerledes med høyere dose enn hva jeg har gått på. 

Synes i hvert fall at både Truxal, Quetiapine og Zyprexa gir mer trøtthet. 

Skrevet

Første runde med de begynte jeg på dagtid, ble søvnig av de så ble besluttet jeg skulle ta de på kveld.

Nå startet jeg på kveld.

Er en vanlig bivirkning i følge felleskatalogen.

Anonymkode: 6c976...5d3

Skrevet

Selv tok jeg den på kvelden før, men sov elendig. Byttet til å ta den på morgenen og nå sover jeg bittelitt bedre. Om det er tilfeldig, vet jeg ikke. Den har ikke akkurat en oppkvikkende effekt på meg om morgenen. 

Skrevet

Ta den når det er best for deg. Blir du søvnig, ta den om kvelden. Blir du aktivert, ta den om morgenen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...