Gå til innhold

Bartendere i syden som setter seg ned for å prate med deg, spør om nummeret og some profil osv. Hva vil de egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en "greie" blant de å samle på flest mulig skandinaviske jentenavn på profilen sin? Er tanken alltid sex? Kom i prat med en bartender i sommer som etter alt å dømme ikke var særlig erfaren seksuelt. Så hva ville han fra meg? At jeg skulle lære han opp i senga? For jeg regner ikke akkurat med at det er seriøse forpliktende forhold de er ute etter. Denne bartenderen var heller ikke noen typisk hunk, han så mer ut som en blanding av Sheldon og Leonard. Jeg synes han var veldig karismatisk, men ja, som sagt ikke noen typisk hunk som "alle" jenter faller for. 

Hva tror dere?

Anonymkode: 2e61d...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som jobber på utested blir "lært opp" til å flørte og være frempå. For de som ikke vet, så er det også en del triks de bruker i Norge for å få gjester/ holde på dem, så slik er det ofte i disse servicebransjene hvor de tjener penger på andres goodwill. Han du traff gjorde åoembart en god jobb siden du fremdeles tenker på ham 🙂

Jeg lurer på hvorfor du tenker at han ikke var seksuelt erfaren?  Gjorde han jobben så bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det en "greie" blant de å samle på flest mulig skandinaviske jentenavn på profilen sin? Er tanken alltid sex? Kom i prat med en bartender i sommer som etter alt å dømme ikke var særlig erfaren seksuelt. Så hva ville han fra meg? At jeg skulle lære han opp i senga? For jeg regner ikke akkurat med at det er seriøse forpliktende forhold de er ute etter. Denne bartenderen var heller ikke noen typisk hunk, han så mer ut som en blanding av Sheldon og Leonard. Jeg synes han var veldig karismatisk, men ja, som sagt ikke noen typisk hunk som "alle" jenter faller for. 

Hva tror dere?

Anonymkode: 2e61d...dae

Sex.

Anonymkode: 324ec...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 timer siden):

De som jobber på utested blir "lært opp" til å flørte og være frempå. For de som ikke vet, så er det også en del triks de bruker i Norge for å få gjester/ holde på dem, så slik er det ofte i disse servicebransjene hvor de tjener penger på andres goodwill. Han du traff gjorde åoembart en god jobb siden du fremdeles tenker på ham 🙂

Jeg lurer på hvorfor du tenker at han ikke var seksuelt erfaren?  Gjorde han jobben så bra? 

Hehe, good point 😊
Jeg tenker også som deg, det handler om sex eller salg, evt begge deler.  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...