AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 Skrevet 17. oktober 2023 Har fått sykemelding fordi jeg har en del angst på jobb, sliter med å huske og en del andre saker. Synes også det er vanskelig å få det til å gå rundt. Nå har jeg fått sykemelding og gjør det jeg alltid gjør om jeg får det. Jeg er bare inne og trenger ikke ha kontakt med noen. Døser for det meste i senga. Er ikke direkte interessert i å endre noe akkurat nå. Det var dette jeg ville, men tenker på at sykemeldinga kommer til å slutte og da må jeg ut igjen. Dette er det mest stressende nå. Er ikke så fryktelig redd for alt annet som har plaget meg i det siste, for nå har jeg ro fra det, men som sagt. Dette varer ikke evig. Anonymkode: c9306...387 0 Siter
Gjest Emoji Skrevet 17. oktober 2023 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg kjenner jeg er skeptisk til denne sykemeldingen 🙈 du sier du isolerer deg og ligger for det meste i senga. Det virker jo ikke særlig helsefremmende.. Hva sa legen du skulle gjøre mens du er sykemeldt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 Skrevet 17. oktober 2023 Tenker at det er fint at det er stille nå men at det ikke blir lett å omstille seg igjen. Kan foreløpig skyve vekk de tankene en ukes tid ennå, men kommer tilbake til meg i timene jeg er våken. Typisk det. Pleier å bruke ferier slik også. Jeg skal ikke gjøre noe spesielt mens jeg er sykemeldt. Ringe hvis det er noe. Hører med å nevne at jeg skulle vært på dps i dag men ringte å sa at jeg er syk. Så det stemmer jo. Kan hende legen visste at jeg skulle dit, så er min egen skyld at jeg ikke dro dit. Er bare ikke gira på å hverken ut og kjøre noen steder eller snakke på telefonen, så slik ble det. Angrer ikke på det, men tenker på hva som skjer når sykemelding går over. Anonymkode: c9306...387 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.