Gå til innhold

Er Litium en slik medisin som hjelper alle? (Som trenger denne medisinen)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke bivirkninger opplevde du?

Anonymkode: cbebf...cf0

Ødela blæra i over 1 år etter slutt. Måtte kateterisere meg i lang tid for å igjen få kontroll på blæren.

Og fikk lite elektrolytter da jeg tisset konstant.

Men hadde den fungert som den skulle, hadde jeg gladelig gått med stor bleie hver dag.

Anonymkode: f335a...8cc

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi det er kjedelig å være så påpasselig med alt. 

Anonymkode: 6cee6...ad4

Hva må man være påpasselig med? Jeg har nettopp begynt på den. Bp2.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva må man være påpasselig med? Jeg har nettopp begynt på den. Bp2.

Med å ta det til samme tid hver dag, og å huske på både morgendosen og kveldsdosen. Ikke drikke for lite og ikke for mye, og de evinnelige blodprøvene. Og angsten for at "ting" i kroppen tar skade. 

.

Anonymkode: 6cee6...ad4

Menda skrev (6 timer siden):

Jeg prøvde litium. Ble lei av alle blodprøvene og å ta medisinen 2 gng daglig. Ikke virket den heller for jeg måtte ha ect behandling mens jeg gikk på den. Byttet til seroquel 200mg. Virker grei den. 

Hva slags sykdom og symptom har du da? 

Anonymkode: 6e08e...663

Annonse

Lithionit kan taes 1 gang daglig altså. Det gjorde jeg. Pga min bivirkninger skulle vi se om å la nyrene hvile lengre kun ta disen hver kveld.

Forøvrig jeg som foreslo da jeg leste meg opp. Er en anerkjent norsk ( tror han er psykriater) som har skrevet om dette så henvisning til han gjorde susen.

Har aldri heller vært kjempenøye når jeg tok den, mellom 20 og 22 hver dag. Så fremst det går mer enn 12 timer til blodprøven er det greit.

Anonymkode: f335a...8cc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...