Gå til innhold

Har en mann som alltid vil ha godnattkyss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har absolutt ingen seksuell tiltrekning ovenfor hverandre, men likevel vil han ha godnattkyss av meg hver kveld. Jeg synes det har begynt å bli slitsomt å måtte kysse ham hver kveld. En plikt på toppen av så mange andre plikter. 

Noen råd til hvordan ta dette opp med ham? Jeg synes bare det er totalt unødvendig å kysse når vi uansett ikke er kjærester. Vi er mann og kone, men har kun hatt et platonisk forhold i mange, mange år. Jeg tenner ikke på ham og han tenner ikke på meg. Så hvorfor i helvete vil han ha det kysset hver jævla kveld da??

Anonymkode: d7dc9...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grendel skrev (10 minutter siden):

Hvorfor tror du han er så opptatt av det kysset?

Fælt av meg å banne sånn i hovedinnlegget, det beklager jeg. 

Jeg tror han tenker at det skal være et slags bevis for at vi fremdeles og uansett er veldig glade i hverandre, selv om vi ikke er kjærester. Men føler det er blitt en slags tvang over det, og jeg begynner å bli lei nå. 

Anonymkode: d7dc9...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fælt av meg å banne sånn i hovedinnlegget, det beklager jeg. 

Jeg tror han tenker at det skal være et slags bevis for at vi fremdeles og uansett er veldig glade i hverandre, selv om vi ikke er kjærester. Men føler det er blitt en slags tvang over det, og jeg begynner å bli lei nå. 

Anonymkode: d7dc9...e52

Jeg tipper du har helt rett.

Er dere veldig glade i hverandre eller er dere ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (6 minutter siden):

Jeg tipper du har helt rett.

Er dere veldig glade i hverandre eller er dere ikke? 

Ja, vi er jo veldig glade i hverandre. Har holdt sammen lenge, og vi ønsker hverandre kun det beste. Er vel derfor jeg går med på hans ønske om kyss før leggetid, selv om jeg er litt lei. 

Anonymkode: d7dc9...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, vi er jo veldig glade i hverandre. Har holdt sammen lenge, og vi ønsker hverandre kun det beste. Er vel derfor jeg går med på hans ønske om kyss før leggetid, selv om jeg er litt lei. 

Anonymkode: d7dc9...e52

 

Jeg tror ikke det godnattkysset er så viktig i seg selv. Det handler om bekreftelse og er kanskje det siste halmstrået han har for å fortelle seg selv at det er noe mellom dere.

Hvis du faktisk vil kutte ut det kysset bør du samtidig si at du er veldig glad i ham. Ellers tror jeg det kan bli en større sak enn nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (1 minutt siden):

 

Jeg tror ikke det godnattkysset er så viktig i seg selv. Det handler om bekreftelse og er kanskje det siste halmstrået han har for å fortelle seg selv at det er noe mellom dere.

Hvis du faktisk vil kutte ut det kysset bør du samtidig si at du er veldig glad i ham. Ellers tror jeg det kan bli en større sak enn nødvendig. 

Du har sikkert rett i det. 

Neida, jeg skal nok holde ut. Det opplevdes bare litt ille i går kveld. Det beste er vel bare å gi ham det kysset. Jeg er konfliktsky. 

Anonymkode: d7dc9...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har sikkert rett i det. 

Neida, jeg skal nok holde ut. Det opplevdes bare litt ille i går kveld. Det beste er vel bare å gi ham det kysset. Jeg er konfliktsky. 

Anonymkode: d7dc9...e52

Forstår at det er rart jeg da, min mann spurte om vi skulle ha sex her en kveld. Har levd platonisk i mange år så det blir bare rart i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (11 timer siden):

Hvis det koster så mye å gi et God natt kyss, så lurer jeg på hva du ønsker med dette forholdet ? 

It's complicated. 

Anonymkode: d7dc9...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Worriesome Plenty 2

Kanskje han har mer følelser for deg , enn du for han? Exen min skulle også alltid ha nattakyss. Det siste året vi var sammen likte jeg det ikke. Jeg tror det er enden på visa i ett forhold når man ikke en gang orker ett suss. Det var ikke rart det ble slutt hos oss i hvert fall. Ingen barn å ta hensyn til. Hun sa da hun gjorde det slutt at hun var lei av å ikke få respons fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man skal bo sammen som venner i et bofelleskap, ikke som et par, må begge være enige om at det er det dere gjør. Her høres det ut som at han tenker dere som et (kjæreste)par, og man er ikke urimelig om man forventer kyss og sex mellom kjærester. Den intime kontakten er jo forskjellen på et vennepar og et kjærestepar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...