Gå til innhold

Er sjansen stor for at han dukker opp på Tinderprofilen min? Betatt av en person jeg vet er på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ny på appen, har aldri prøvd den før. Er veldig betatt av en person som jeg er ganske sikker på ønsker et forhold. Han kjenner ikke meg men han jobber med en venn av meg. Tenker at tinder er det beste alternativet for jeg synes det blir kleint å bli "spleiset" gjennom henne og det virker også dust å helt ut av det blå sende melding på sosiale medier. Så jeg lurer på om sjansen er stor for at han dukker opp på tinder? Det er kun to års aldersforskjell mellom oss og vi bor i en by med over 100 000 innbyggere. Vi bor i ulike bydeler. 

Det er selvsagt ingen garanti for at han swiper meg til høyre men er sjansen stor for at han dukker opp som forslag for meg? Noen som vet? :)

Anonymkode: 3d2fb...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...