Gå til innhold

Hva er du fornøyd med? Enten ved deg selv eller noe du har gjort.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med hunden min. Han gjør meg glad og veldig mange av menneskene rundt meg blir fort veldig glad i ham. Jeg er veldig stolt over den lille hunden. Han er verdens snilleste, hadde ikke vært her i dag uten ham.

Anonymkode: d8883...e42

Alltid sag ørene :)

Min største egenskap er at jeg er optimist. Alltid optimist. Alt ordner seg, selv om jeg vet det ikke gjør det alltid. Men når man klarer å lulle seg inni optimismen så tror jeg rett og slett man får det bedre.

Anonymkode: d5b24...8d2

Jeg er glad jeg føler litt ansvar for å ha jevnlig kontakt med andre. At jeg har innsett at det er viktig å vurdere tilbakemeldinger selv om jeg vanligvis ikke lar meg påvirke særlig av andre. Og ikke minst at jeg kan være kreativ. 

Er glad for at jeg har et fint hjem og for at jeg har laget fine unger. Også er jeg omsorgsfull når jeg har energi til det. Oppdager også at jeg ofte blir likt av de rundt meg slik som i rusbehandlingen jeg er i. Det synes jeg er rart for jeg er ganske selvkritisk og ser ikke mye bra ved meg selv. Så da må jeg prøve å se hva det er de andre rundt meg ser. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...