Gå til innhold

Om man som bp2 er stabil i åresvis kan/bør en da trappe ned på medisiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lavender skrev (Akkurat nå):

Man bør gå på dem livet ut. Er i alle fall det jeg tenker ift meg selv. 

Er det noe fagfolk har sagt til deg også? Blir du flat av AD?

Anonymkode: 90b76...d58

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det noe fagfolk har sagt til deg også? Blir du flat av AD?

Jeg kan egentlig ikke helt huske om behandler noen gang har sagt det til meg, men jeg tror det. Antidepressiva jeg bruker nå gjør meg ikke flat, men har opplevd det før av andre typer. Men nå har jeg generelt sett lite kontakt med følelsene mine da. Hva det kommer av vet jeg egentlig ikke.

Endret av lavender
lavender skrev (27 minutter siden):

Jeg kan egentlig ikke helt huske om behandler noen gang har sagt det til meg, men jeg tror det. Antidepressiva jeg bruker nå gjør meg ikke flat, men har opplevd det før av andre typer. Men nå har jeg generelt sett lite kontakt med følelsene mine da. Hva det kommer av vet jeg egentlig ikke.

Har du alltid/så lenge du kan huske hatt lite kontakt med følelsene dine? Vil det si at du ikke kjenner på nestekjærlighet/empati heller? Jeg er flat, blir ikke glad lengre.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du alltid/så lenge du kan huske hatt lite kontakt med følelsene dine? Vil det si at du ikke kjenner på nestekjærlighet/empati heller? Jeg er flat, blir ikke glad lengre.

Nei, som barn var jeg ganske følsom. Kan ikke huske når det snudde. Jeg kjenner ikke på nestekjærlighet. Jeg bryr meg jo så klart om andre, men jeg har ikke noen følelser knyttet til det.

Annonse

lavender skrev (1 minutt siden):

Nei, som barn var jeg ganske følsom. Kan ikke huske når det snudde. Jeg kjenner ikke på nestekjærlighet. Jeg bryr meg jo så klart om andre, men jeg har ikke noen følelser knyttet til det.

Så du viser omsorg gjennom handling men føler det ikke selv, mer handler ut fra det du vet er viktig og riktig fordi du har lært det sånn eller husker det er sånn? Kanskje det ikke er så lenge siden du har hatt følelser og empati, men når du merker at du ikke har det er det vel vanskelig å huske åssen det føles og når det sist var slik. 

Anonymkode: d4fc3...b73

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du viser omsorg gjennom handling men føler det ikke selv, mer handler ut fra det du vet er viktig og riktig fordi du har lært det sånn eller husker det er sånn? Kanskje det ikke er så lenge siden du har hatt følelser og empati, men når du merker at du ikke har det er det vel vanskelig å huske åssen det føles og når det sist var slik. 

Anonymkode: d4fc3...b73

Ja, en kan vel si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...