Gå til innhold

Hvor mye har du i lån?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Savannah skrev (2 timer siden):

poenget med hva da?  at jeg ikke gir opp tall på boliglånet mitt?  Trenger jeg noen poeng her?

Takk. Det var svært nyttig for oss å vite at du ikke vil oppgi bolig- eller kredittkort-gjelden ditt.

Anonymkode: 38aae...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det får være opp til den enkelte om man vil skrive hvor mye lån man har. 

Men det er jo strengt talt ikke nødvendig å svare i en tråd at «det vil jeg ikke svare på» med mindre man blir spurt direkte. Man kan jo bare avstå fra å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som ikke er nødvendig.  Det er strengt tatt ikke nødvendig heller å være på dol.  Det er ingenting galt med å gjøre noe som ikke er strengt tatt nødvendig, men den diskusjonen som kom om hvorfor jeg ikke ville skrive som anonym var veldig langt fra å være nødvendig.

Det er opp til administrator å vurdere innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk har lån eller ei gir ingen mening om man ikke vet hva de har i verdi. 
vi har snart nedbetalt bolig som er verdt ca. 5 mill. Bilene er nedbetalt og dagens verdi er vel rundt 350.000 på bilene tipper jeg.

ingen studielån eller kreditt

om 5 år kan vi bruke lønna vår på mye annet enn huslån

Anonymkode: 94145...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (På 11.11.2023 den 17.15):

Jeg gir aldri opplysninger om min privat økonomi.  Jeg kan si at jeg har boliglån og ingen andre lån.

Ts her nå har du spammet  tråden med 7 innlegg. Det er frivillig å svare, du trenger derimot ikke informere om hvorfor du ikke vil svare. 
 

Anonymkode: ff11e...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her nå har du spammet  tråden med 7 innlegg. Det er frivillig å svare, du trenger derimot ikke informere om hvorfor du ikke vil svare. 
 

Anonymkode: ff11e...ad1

Beklager, men jeg var ikke alene om å spamme tråden.  Jeg ser ingenting galt ved å si at jeg aldri vil gi opplysninger om min økonomi.  Det gale jeg gjorde var å svare på angrepene som kom.  Slikt kan skje en sen lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaylord Focker
Savannah skrev (1 minutt siden):

Beklager, men jeg var ikke alene om å spamme tråden.  Jeg ser ingenting galt ved å si at jeg aldri vil gi opplysninger om min økonomi. 

Forstår ikke poenget med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 time siden):

Beklager, men jeg var ikke alene om å spamme tråden.  Jeg ser ingenting galt ved å si at jeg aldri vil gi opplysninger om min økonomi.  Det gale jeg gjorde var å svare på angrepene som kom.  Slikt kan skje en sen lørdagskveld.

Jeg forstår🙂

ts

Anonymkode: ff11e...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...